رویداد بازی‌دانان متکی به دانش و تجربه فعالین بازی رومیزی است

چهار شنبه, 25 فروردین,1400

رویداد بازی‌دانان متکی به دانش و تجربه فعالین بازی رومیزی است

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، صمد خطیبی، با تاکید بر اینکه شرکت‌کنندگان در این رویداد از جنبه نظری و عملی، به کسب دانش می‌پردازند، افزود: در هر کسب و کاری اتصال مناسب بین حیطه نظری و عملی باعث می شود روند آموزشی که برای آن کسب‌و‌کار شکل می‌گیرد بتواند تاثیر درست خود را بگذارد، به شکلی که تمام کسانی که تحت این آموزش قرار می‌گیرند آگاهی لازم را تا حد امکان از تمام ارکانی که به آن اکوسیستم مربوط می شود پیدا کنند.
به گفته وی، شرکت کنندگان در این دوره در ۴ زمینه‌ی طراحی مکانیک، طراحی محصول، مدیریت تولید و مدیریت فروش توسط چهار تیم از فعالین خوشنام این کسب و کار نوپا آموزش خواهند دید.
رویداد آموزشی رقابتی «بازی‌دانان» با هدف کشف و پرورش نسل جدیدی از طراحان و فعالان حوزه بازی توسط مدرسه بازی‌پردازی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان، به ویژه دانشجویان، برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این رویداد می‌توانند به isojd.ir یا studentcity.ir یا roytab.ir مراجعه کنند.
 

صمد خطیبی دانش‌آموخته کارشناسی ارشد طراحی صنعتی از دانشگاه صنعتی دلفت هلند و هم‌بنیان‌گذار باهمزی و هم‌بنیان‌گذار شورای همکاری مراکز بازی‌های رومیزی است.
مربی طراحی در دوره‌های دوم و سوم رویداد ایده‌آزاد کانون پرورش فکری، عضو هیات انتخاب و کمیته اجرایی پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی، عضو کارگروه بازی‌های رومیزی شورای نظارت بر اسباب‌بازی و داور بخش اسباب بازی ششمین جشنواره فیروزه از جمله فعالیت‌های خطیبی در سال‌های گذشته است.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 44.204.125.111 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Unknown تاریخ مشاهده: جمعه, 10 فروردین,1403