«عصر سلیمانی‌ها» برگزیدگانش را معرفی می‌كند

یکشنبه, 24 اسفند,1399

«عصر سلیمانی‌ها» برگزیدگانش را معرفی می‌كند

محمد صحت، رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، زمان برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان جشنواره ملی تولید محتوا «عصر سلیمانی‌ها» را اعلام كرد و گفت: به یاری‌ خدا این مراسم در روز دوشنبه، 25 اسفندماه و در آستانه فرا رسیدن اعیاد شعبانیه در شیراز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینكه داوری این جشنواره در ایام‌الله دهه فجر انجام شد و این مرحله به پایان رسیده است، افزود: این جشنواره به‌مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار دل‌ها در دو بخش تولید محتوا و مسابقه وصیت‌نامه شهید سلیمانی برگزار شد كه بحمد الهی با استقبال بسیار خوبی هم در هر دو بخش مواجه شد.

صحت بیان كرد: در بخش مسابقه وصیت‌نامه شهید سلیمانی قریب ۲۱ هزار نفر شركت كردند كه از این تعداد ۹ هزار نفر به‌صورت كامل سئوالات را صحیح پاسخ داده بودند لذا برای اهدای جوایز قرعه‌كشی انجام می‌دهیم.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر اظهار كرد: در بخش تولید محتوا ۷۵۵ اثر از نقاط مختلف كشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد كه در مرحله اول ۴۰۲ اثر در بخش‌های نرم‌افزار، پوستر،‌عكس نوشت، فیلم كوتاه، مستند و پویانمایی تأیید شدند.

وی در پایان با بیان اینكه هنوز مكان و ساعت برگزاری مراسم اعلام نشده است، گفت: به یاری خدا به‌زودی جزئیات دقیق‌تر این برنامه به همراه تعداد برگزیدگان اعلام خواهد شد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 18.218.66.149 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: چهار شنبه, 26 اردیبهشت,1403