معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی «عصر سلیمانی‌ها»

سه شنبه, 24 فروردین,1400

معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی «عصر سلیمانی‌ها»

به گزارش ایكنا از فارس، آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی تولید محتوا «عصر سلیمانی‌ها» عصر دوشنبه، ۲۵ اسفندماه در بستر فضای مجازی به‌همت سازمان فضای مجازی سپاه فجر در شیراز برگزار شد كه در این مراسم برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.

این جشنواره در دو بخش رویدادی و مسابقه‌ای برگزار شد كه بخش رویدادی آن در سطح استان و توسط گردان‌های سایبری بسیج اجرا شد و بخش مسابقه‌ای آن به‌صورت عمومی است و اقشار مختلف مردم  در آن شركت كردند. بخش رویدادی این جشنواره در ۴ قالب فیلم كوتاه، پویانمایی، نرم‌افزار اندروید و پوستر و در دو بخش موضوعی و ویژه به اجرا درآمد.

طبق اعلام محمد صحت، رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس به‌طور كلی ۷۲۳ اثر به دبیرخانه جشنواره در بخش رویدادی ارسال شد كه از این تعداد ۲۰۴ اثر پوستر، ۸۶ اثر پویانمایی، ۱۶ نرم‌افزار و ۹۶ فیلم كوتاه و ۲۵۰ مورد آثار ارسالی تلگرام بوده است كه از این تعداد ۴۰۲ اثر هم وارد مرحله نهایی داوری شدند كه در بخش پوستر ۳ نفر، نرم‌افزار یك نفر و سایر رشته‌ها دو نفر به‌عنوان برگزیده این جشنواره انتخاب شدند.

در بخش فیلم کوتاه این جشنواره مصطفی کیا، میلاد امینی موحد، امیدرضا خیرخواه به عنوان نفراول تا سوم معرفی شدند، همچنین در بخش نرم‌افزار مهرداد پارسافرد نفر دوم، سید مصطفی موسوی‌نژاد نفر سوم شدند که در این بخش کسی حائز رتبه برتر نشد، در بخش پوستر محمد اسماعیلی، سید محمد حسینی، مصطفی صبوری به‌عنوان نفر اول تا سوم معرفی شدند، همچنین در بخش پویانمایی مجید آردا نفردوم و امین گودرزی‌پور به عنوان نفرسوم برگزیده شد.

در بخش مسابقه‌ای این جشنواره كه به‌ وصیت‌نامه شهید سلیمانی اختصاص داشت ۲۰ نفر شركت كردند كه در نهایت از میان ۷ هزار و ۲۰۰ نفر قرعه‌كشی اهدای جوایز به عمل آمد و به ۳۵۰ نفر به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

یادآور می‌شود، دستگاه‌هایی نظیر جهاددانشگاهی، بسیج هنرمندان، كمیته امداد و ارشاد فارس در برپایی این جشنواره سازمان فضای مجازی سپاه فجر را یاری رساندند.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 3.149.214.32 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: چهار شنبه, 26 اردیبهشت,1403