انعقاد تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی هنر و وزارت صمت

سه شنبه, 25 خرداد,1400

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی هنر و وزارت صمت

جهاد دانشگاهی هنر و مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت به نمایندگی از شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی سازمان ها، شرکت‌ها و موسسات تابعه این وزارتخانه تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضا کردند.
به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، این تفاهم‌نامه ظهر روز 23 خرداد ماه در جلسه شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسات تابعه وزارت صمت، در خصوص همکاری‌های مشترک فرهنگی و هنری و در راستای راهبری دبیرخانه دائمی جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی(فردا) به امضای رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت صمت و رییس جهاد دانشگاهی هنر رسید.
تفاهم‌نامه مذکور با هدف تلاش برای ترویج و توسعه «فرهنگ صنعتی» در سطح جامعه، کمک به معرفی خدمات، فعالیت‌ها، و دستاوردهای حوزه های صنعت و معدن و همینطور مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها و سازمان‌های مرتبط با این حوزه ها، تقویت ارتباط و تعاملات سازنده بین دانشگاهیان و هنرمندان حوزه فیلم و عکس و مدیران و کارگزاران صنعتی، معدنی و تجاری و همچنین کمک به ارتقاي كمي و كيفي سطح آثار فيلم و عکس توليد شده در طرح‌ها و سازمان‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه و مرتبط با وزارت منعقد گردید.
بر اساس این تفاهمنامه وزارت صمت و جهاد دانشگاهی در زمینه برگزاری ششمین جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی موسوم به فردا و اجرای برنامه‌های فرهنگی و ترویجی همکاری خواهند نمود.
این تفاهم نامه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت صمت، به امضای محمدحسن ترابی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت و بهزاد رشیدی رییس جهاد دانشگاهی هنر رسید.
گفتنی است جشنواره ملی فیلم و عکس فناوری و صنعتی(فردا)، سیاست‌هایی همچون ایجاد هم افزایی بین توسعه فناوری – صنعتی و توسعه هنری کشور ، مستندسازی تصویری و معرفی و نمایش فعالیت‌ها، نوآوری‌ها، توانمندی‌ها و دستاوردهای کشور در بخش‌های مختلف فناوری و نوآوری و صنعت و همچنین فرهنگ‌سازی و ارتقاء غرور ملی و تقویت روحیه خودباوری به ویژه در جوانان و دانشجویان را دنبال می کند.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 3.144.187.103 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: سه شنبه, 04 اردیبهشت,1403