اعطای تندیس ملی فداکاری به خانواده نخستین شهید مدافع سلامت استان لرستان «زهرا شیرویه»

چهار شنبه, 02 تیر,1400

اعطای تندیس ملی فداکاری به خانواده نخستین شهید مدافع سلامت استان لرستان  «زهرا شیرویه»
همزمان با میلاد حضرت ثامن‎الحجج علی بن موسی‎الرضا(ع)، مراسم تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت"زهرا شیرویه" توسط سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی لرستان به عمل آمد.
 

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی لرستان، همزمان با میلاد حضرت ثامن‎الحجج علی بن موسی‎الرضا(ع)، در راستای برگزاری دهمین دوره آیین اعطای تندیس ملی فداکاری و لزوم تقدیر از خانواده معظم شهدای مدافع سلامت، مراسم تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت"زهرا شیرویه" توسط سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی لرستان و با حضور امام جمعه بروجرد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان برگزار شد.

آیین اعطای تندیس ملی فداکاری از سال 83 در جهاددانشگاهی کلید خورد و طی این مدت توانسته با برگزاری 10 آئین با شکوه، نقش مهمی در تقویت روحیه ایثار و فداکاری در میان دانشجویان داشته باشد.

طی مراسم امسال علاوه‌بر دانشجویان و گروه‌های دانشجویی فعال در حوزه‌های مرتبط، در بخش ویژه این آئین، از پزشکان، پرستاران، کادر درمانی، رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی برتر که در حوزه‌های آموزش و پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، اطلاع‌رسانی این بیماری و یا درمان آن فعالیت ویژه‌ای داشته‌اند، از طرف جامعه دانشگاهی کشور با اعطای تندیس ملی فداکاری تقدیر می‎شوند.

لازم به ذکر است که این حرکت بزرگ فرهنگی با هدف تقویت و ترویج روحیه ایثار و فداکاری در جامعه و قدردانی از تمامی افرادی که در بخش‌هایی همچون ارائه خدمات داوطلبانه پزشکی، پرستاری و مددکاری، امدادرسانی در حوادث غیر مترقبه، اهدای عضو و اهدای خون، کمک به محرومان و مستضعفان و... فعالیت ویژه و فوق‌العاده‌ای انجام داده‌اند، برگزار شده و در ادامه با اعطای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران تقدیر می‎شوند.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 3.145.186.173 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: یکشنبه, 09 اردیبهشت,1403