آموزش برخط شعر طنز در جشنواره شعر دانشجویی

سه شنبه, 15 تیر,1400

آموزش برخط شعر طنز در جشنواره شعر دانشجویی

سومین «شعرآورد» (دوره آموزشی) در جریان دومین دوره از جشنواره ملی شعر دانشجویی، با موضوع «شعر طنز» توسط «ناصر فیض» به صورت برخط برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، پیش‌تر دوره‌های آموزشی «فنون شاعری» با تدریس اسماعیل امینی و «از ترانه گفتن» با تدریس عبدالجبار کاکایی توسط دبیرخانه جشنواره ملی شعر دانشجویی (در معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی) برگزار شده بود. 

این جشنواره اعلام کرده است که با توجه به شرایط تحمیلی ناشی از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کلاس‌های حضوری دانشگاه‌ها، تمرکز دومین دوره از این جشنواره، بر برگزاری محفل‌ها و نیز کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی برخط (آنلاین) خواهد بود.

حال قرار است سومین دوره از دوره‌های آموزشی جشنواره ملی شعر دانشجویی که زیر عنوان کلی «شعرآورد» برگزار می‌شوند، با تدریس ناصر فیض، شاعر طنزپرداز و مدیر دفتر طنز حوزه هنری، درباره «چند و چون شعر طنز» برگزار شود.

در این دوره چهارجلسه‌ای که قرار است سه‌شنبه هر هفته از ساعت ۱۷ برگزار شود، ناصر فیض به همراه علیرضا بهرامی به عنوان کارشناس-مجری این دوره‌ها، با حاضران آنلاین (برخط) کلاس سخن خواهد گفت.

این دوره آموزشی رایگان از سه‌شنبه (۱۵ تیرماه جاری) آغاز خواهد شد. علاقه‌مندان پس از ورود به سامانه رویتاب به آدرس: roytab.ir و انتخاب صفحه جشنواره شعر دانشجویی، فرم شرکت در کارگاه آموزشی شعرآورد را می‌توانند تکمیل و در این دوره شرکت کنند.

دوره‌های آموزشی دومین جشنواره ملی شعر دانشجویی بخشی از روند فرآیندمحور این جشنواره است که برای شرکت‌کنندگان مشمول امتیاز رقابتی خواهد بود. با این حال، افراد علاقه‌مند نیز می‌توانند به‌صورت آزاد از این دوره‌های آموزشی بهره بگیرند.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 34.206.3.58 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Unknown تاریخ مشاهده: جمعه, 10 فروردین,1403