تکالیف و تمرین‌های مرحله اول

دوشنبه, 18 مرداد,1400

تکالیف و تمرین‌های مرحله اول

به نام خدا
خسته نباشید!
در مرحله اول رویداد بازی‌دانان تلاش شد از طریق ویدیو-مقاله‌هایی که توسط متخصصان حوزه بازی و طراحی تهیه و تدوین شدند، اصلی‌ترین مقوله‌های مرتبط با فرایندهای طراحی مکانیزم، طراحی محصول، مدیریت تولید و مدیریت فروش بازی‌های رومیزی در ساختاری منسجم به شما مخاطبان رویداد ارائه شود.
به جهت آمادگی برای مرحله دوم رویداد (که تمرکز و تعمق بیشتری روی همین مباحث خواهیم داشت)، نیاز به انجام تمرین‌هایی داریم که توسط شورای علمی بازی‌دانان و تحت نظارت برونو فدوتی (مشاور علمی) و صمد خطیبی (دبیر علمی رویداد) به طور اختصاصی برای بازی‌دانان طراحی و تدوین شده‌اند.
در هر کدام از چهار گروه مذکور تمرین‌هایی با ۳ سطح آسان (۴ نمره‌ای)، متوسط (۸ نمره‌ای) و سخت (۱۳ نمره‌ای) در نظر گرفته شده‌اند. اصلی‌ترین منبع شما برای پاسخ به این پرسش‌ها ویدیو-مقاله‌های منتشر شده است. اما برای پاسخ به پرسش‌های پیچیده‌تر،  تحلیل‌ها و پژوهش‌های فردی بیشتری هم مورد نیازتان خواهد بود!
مجموع نمرات این چهار گروه ۱۰۰ امتیاز و حد نصاب نمره مورد نیاز برای عبور از این مرحله ۷۰ است.  البته که برای رسیدن به این هدف در انتخاب تمرین‌ها آزاد هستید؛ اما باید به این نکته هم توجه داشته باشید که کسب نمره کامل در تمرین‌ها هم نیازمند دقت و مهارت بالایی است.
برای ارائه پاسخ‌ها، لطفا پس از اتمام مراحل، کلیه پاسخ‌ها را در «یک فایل» با فرمت PDF گردآوری و ذخیره کنید. در صورت نیاز در تشریح پاسخ‌ها از یادداشت، محاسبات ریاضی یا تصویر متناسب استفاده کنید.
ضمنا اگر در طی هفته‌های گذشته و با توجه به مطالب ارائه شده، نیاز به اِعمال تغییر یا به‌روزرسانی در محتوای انگیزه‌نامه خود را احساس می‌کنید، می‌توانید متن جدید را در زمان بارگذاری تمرین‌ها در قاب مخصوص مندرج در حساب کاربری خود وارد کنید. لازم به یادآوری است که محتوا و متن انگیزه‌نامه شما در ارزیابی نهایی شورای علمی موثر خواهد بود.
لطفا فایل پاسخ تمرین‌ها و انگیزه‌نامه خود را  پیش از پایان یافتن مهلت ارسال در حساب کاربری خود بارگذاری نمایید.

آخرین مهلت ارسال پاسخ‌ها: ساعت ۲۴:۰۰ روز ۳۱ مردادماه ۱۴۰۰
[*] این مهلت غیرقابل تمدید است.

دریافت تکالیف و تمرین‌ها

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 44.204.204.14 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Unknown تاریخ مشاهده: پنجشنبه, 09 فروردین,1403