مدیر پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی لرستان گفت:

سه شنبه, 11 آبان,1400

 مدیر پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی لرستان گفت:

 مدیر پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی لرستان گفت: باید در دانشگاه‌های استان هسته پژوهشی با محوریت مسائل ایجاد شود.

پویان پدرام در دومین نشست بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در حوزه علم و پژوهش که با همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی لرستان برگزار شد با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، علم را آشکارترین وسیله عزت و قدرت بیان کردند، افزود: بروکراسی اداری یکی از موانع پیش‌روی تحقیقات و پژوهش است.

مدیر پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی لرستان ادامه داد: دانشجو باید در پژوهش به دنبال احصای مسائل بومی استان باشد و دانشگاه، دانشجو را به سمت ایده و حرکت‌های جهادی سوق دهد.

این دانشجوی دکتری بیوشیمی دانشگاه اصفهان گفت: برای دانشجو در بدو ورود به دانشگاه طرح‌های هدایت تحصیلی تعیین شود.

پدرام با تاکید براینکه دانشجو نباید تنها مطالبه‌گر باشد بلکه باید در فضای ایجاد راهکار به کمک مدیران بیاید، افزود: باید در دانشگاه‌ها هسته پژوهشی با محوریت مسائل لرستان ایجاد شود و در این هسته‌ها به دنبال راهکار و یا  رسیدن به تولید یک محصول باشیم.

وی گفت: یکی از دغدغه‌های ایجاد هسته پژوهش در لرستان این است که وارد بازار کار شود و برای این موضوع اساسنامه نیاز است که باید این مهم انجام شود.

مدیر پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی لرستان با بیان اینکه موازی کاری در فضای علمی زمین‌گیرمان کرده است، بیان کرد: باید مراکز نوآوری برای ایجاد کد اقتصادی و مسائل حقوقی دانشجویان ایجاد شود و با ایجاد شبکه به موضوع کارآفرینی دانشجویان کمک کرد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 18.216.61.130 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: پنجشنبه, 27 اردیبهشت,1403