نشست دوم بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با موضوع علم و پژوهش

سه شنبه, 11 آبان,1400

نشست دوم بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با موضوع علم و پژوهش

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان گفت: دانشگاه لرستان قابلیت تبدیل به دانشگاه بین‌المللی را دارد.

حجت‌الاسلام حبیب‌اله حاتمی کن‌کبود در دومین نشست بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در حوزه علم و پژوهش که با همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی لرستان برگزار شد، موازی کاری و جزیره‌ای عمل کردن در امر پژوهش را یکی از مهمترین مشکلات استان عنوان کرد و افزود: در نهاد رهبری دانشگاه‌های استان حرکتی را آغاز کردیم که در کشور سابقه ندارد.

وی اضافه کرد: شورای راهبری و راهبردی آموزش عالی در لرستان با هدف هم‌افزایی تشکیل شده که این موضوع حاصل تلاش صد ساعته ۱۱ نفر از نخبگان بوده که اساسنامه آن را تدوین کردند و امروز نهایی شده و قرار است به شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تصویب نهایی فرستاده شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان بیان کرد: براساس این شورا، ۶۷ مرکز آموزش عالی استان باهم لینک شده و امکانات آموزشی، پژوهش و تجهیزاتی آنان در اختیار همه دانشگاه‌ها قرار خواهد گرفت و بانک اطلاعاتی از این موضوعات تشکیل خواهد شد.

حاتمی کن‌کبود بیان کرد: با انجام این امر،جلوی انجام کارهای جزیره‌ای گرفته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بستر و فضای لازم در دانشگاه لرستان برای پژوهشگران مهیاست، عنوان کرد: دانشگاه لرستان قابلیت تبدیل به دانشگاه بین‌المللی را دارد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 3.136.97.64 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: دوشنبه, 10 اردیبهشت,1403