سومین نشست تخصصی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی(فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی برای دانش آموزان و ارائه راهکار)

جمعه, 14 آبان,1400

سومین نشست تخصصی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی(فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی برای دانش آموزان و ارائه راهکار)

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان گفت: محتواهای آموزشی خیلی خوب در اختیار والدین دانش‌آموزان قرار نگرفته است.

 

دکتر امین سلاحورزیان در سومین نشست تخصصی فرصت‌ها و تهدیدهای فضای مجازی برای دانش‌آموزان که به همت مرکز افکارسنجی جهاد دانشگاهی و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان و دبیرخانه دائمی گفتمان دانشجویی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برگزار شد، با تبریک ۱۳ آبان‌ماه و روز دانش‌آموز، با بیان اینکه نبود آمار و ارقام دقیق در استان یکی از بزرگترین معضلات و مشکلات برای تصمیم‌گیری مدیران است، اظهار کرد: ضرورت دارد چندین کار اساسی و کاربردی به دور از کارهای جزیره‌ای با همکاری آموزش و پرورش، بهزیستی و جهاد دانشگاهی به صورت تیمی انجام شود.

وی افزود: باید یک فعالیت پژوهشی براساس فرصت‌ و تهدیدات فضای مجازی را عملیاتی کرده و نتایج آن را به مقام ارشد استان ارائه دهیم.

سلاحورزیان ادامه داد: قطعا با انجام کارهایی از این دست، برآیند حاصل از آن در تصمیم‌گیری درست نقش اساسی خواهد داشت.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان گفت: علیرغم تلاش آموزش و پرورش در تولید محتواهای آموزشی متاسفانه این محتواها خیلی خوب در اختیار والدین دانش‌آموزان قرار نگرفته است و ضرورت دارد در این راستا آسیب‌شناسی لازم صورت گیرد.

سلاحورزیان بر ضرورت استفاده از ظرفیت صداو سیما در فعالیت‌های دستگاه تعلیم و تربیت در استان تاکید کرد و گفت: همکاری دستگاه‌ها در رسیدن به اهداف تعیین شده می‌تواند کارگشا باشد.

وی خاطرنشان کرد: می‌توان برای اطلاع‌رسانی از ظرفیت ایسنا و ایکنا به عنوان دو رسانه جهاد دانشگاهی لرستان بهره برد و آمادگی همکاری لازم را با اداره کل آموزش و پرورش استان خواهیم داشت.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 18.217.203.172 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: یکشنبه, 09 اردیبهشت,1403