سومین نشست تخصصی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی(فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی برای دانش آموزان و ارائه راهکار)

جمعه, 14 آبان,1400

سومین نشست تخصصی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی(فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی برای دانش آموزان و ارائه راهکار)

رئیس اداره امور تربیتی مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش لرستان گفت: آموزش سواد رسانه‌ای برای والدین و دانش کافی در این حوزه می‌تواند سلامت روح و روان دانش‌آموزان را به دنبال داشته باشد و آنان را از خطر آسیب‌ها مصون بدارد.

 

امرایی، در سومین نشست تخصصی فرصت‌ها و تهدیدهای فضای مجازی برای دانش‌آموزان که به همت مرکز افکارسنجی جهاد دانشگاهی و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان و دبیرخانه دائمی گفتمان دانشجویی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برگزار شد، در خصوص کارهای انجام شده و  مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی در آموزش و پرورش، اظهار کرد: آموزش‌های لازم از طریق شبکه شاد در استان برگزار شده است.

وی برضرورت افزایش سواد رسانه‌ای در بین همکاران فرهنگی، والدین و دانش‌آموزان تاکید کرد و ادامه داد: آموزش سواد رسانه‌ای برای والدین و دانش کافی در این حوزه می‌تواند سلامت روح و روان دانش‌آموزان را به دنبال داشته باشد و آنان را از خطر آسیب‌ها مصون بدارد.

رئیس اداره امور تربیتی مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش لرستان گفت: در فضای مجازی برنامه برخط را برای والدین، کارکنان و دانش‌آموزان انجام دادیم و همچنین کارگاه‌هایی در این فضا برگزار شد.

امرایی افزود: از وجود محتوای آموزشی متناسب با فضای مجازی که بتواند سبب کاهش آسیب‌ها شود استقبال می‌کنیم و چنانچه افرادی خلاقیت در ایجاد محتوا دارند به ما اعلام کنند.

وی بیان کرد: بیشتر آسیب‌ها در فضای مجازی متوجه مناطق حاشیه‌ای در استان بوده که درخواست کردیم این مدارس را برای ارائه آموزش به ما معرفی کنند.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 3.141.100.120 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Unknown تاریخ مشاهده: سه شنبه, 28 فروردین,1403