کتاب "اینترنت اشیاء و کاربردها" وارد بازار نشر شد

جمعه, 21 آبان,1400

کتاب "اینترنت اشیاء و کاربردها" وارد بازار نشر شد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ کتاب«اینترنت اشیاء و کاربردها» تالیف دکتر محمد فلاح و همکاران توسط سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان مرکزی به چاپ رسید.

مجتبی غلامی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان مرکزی در این رابطه گفت: پیشرفت گسترده ی علم و فناوری سبب تغییرات بزرگی در جوامع بشری شده است و هر روز شاهد نوآوری های فناورانه ی جدید هستیم که ارزش جدیدی خلق می نمایند و قابلیت های بسیاری را به مخاطبان خود عرضه می نمایند که در این شرایط نقش دولت در هدایتگری و نیز تسهیل شرایط برای توسعه ی فناوری ها بسیار موثر می باشد.

وی با بیان اینکه ظهور فناوری های جدید که مسیرهای جدیدی را در حل مسائل باز می نماید به یکی از واقعیات جامعه امروزی تبدیل شده است، افزود: جامعه هدف این فناوری های جدید و نوظهور ممکن است به بخش خاصی از صنایع یا خدمات محدود بوده و سطح کمی از جامعه را دربر می گیرد اما برخی از این فناوری ها دارای ویژگی هایی هسته که به آنها عام المنظوره می گویند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان اضافه کرد: اینترنت اشیاء بستری برای انتقال داده ها در مقیاس جهانی است. به بیان دیگر از طریق اینترنت می توانیم از راه دور ارتباط برقرار گرده و داده ها را منتقل نماییم.

غلامی در پایان خاطرنشان کرد: از باب اهمیت این موضوع، کتاب اینترنت اشیاء و کاربردها تالیف دکتر محمد فلاح و همکاران در 130 صفحه و به قیمت 300000 هزار ریال توسط سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان مرکزی به چاپ رسید.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 18.220.136.165 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: دوشنبه, 10 اردیبهشت,1403