معرفی راه یافتگان به نمایشگاه پنجمین جشنواره ملی دیبا

سه شنبه, 15 شهریور,1401

معرفی راه یافتگان به نمایشگاه پنجمین جشنواره ملی دیبا

از میان علاقه مندان حوزه طراحی پوشاک که در این دوره از جشنواره ثبت نام نمودند، تعداد 70 نفر پس از ارزیابی اولیه به جلسات توجیهی با برندهای میزبان دعوت شده و پس از برگزاری جلسات توجیهی و شناخت نیاز برندها، به طراحی لباس پرداختند.

تعداد 358  اثر توسط مدعوین مرحله اول برای دبیرخانه جشنواره ارسال شد و بعد از ارزیابی این آثار توسط گروه ارزیاب دبیرخانه و با نظر نهایی برند میزبان، تعداد 21 طرح جهت اجرای نهایی و حضور در نمایشگاه پنجمین جشنواره ملی دیبا انتخاب شدند.

طراحان راه یافته به مرحله نهایی و نمایشگاه جشنواره زهرا رضایی، زهرا فولادی، نگین یزدانی فرد، فادیا شعبانی، طیبه خانی، آزاده هاشمی، الهه ارگنجی، ریحانه سادات پاکدل، ساره بیات، عسل میکانیک، فرزانه سادات میرحسینی، نرگس ملازاده سورکی، نگین امینی و یلدا خلیلی هستند.

برندهای میزبان پنجمین جشنواره ملی مد و لباس دیبا زیپ دیزاین، سیه‌نا و زانیس هستند که حمایت خود را از اجرای طرح های منتخب در زمینه تهیه متریال و تجهیزات اجرای لباس نیز به منتخین جشنواره اعلام کردند.

پنجمین جشنواره ملی مد و لباس دیبا به همت جهاد دانشگاهی هنر و با مشارکت اتحادیه پوشاک تهران و همچنین با حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور درحال برگزاری است.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 3.146.34.191 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Unknown تاریخ مشاهده: پنجشنبه, 30 فروردین,1403