رئیس سازمان صنعت و معدن استان همدان در این نشست به قدرت نفوذ اهالی رسانه در جامعه اشاره کرد و گفت: اهالی رسانه باید واقعیت ها را امیدآفرینانه مخابره کنند تا برای مردم ایجاد انگیزه شود.
احمد شانیان افزود: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر عقب افتادن امور در دهه ۹۰ وظیفه ما بسیار سنگین تر شده و باید تمامی موارد عقب افتاده را جبران کنیم و اهالی رسانه در این زمینه بازوی کمک کننده هستند که خوشبختانه طی دو سال اخیر کارهایی در این زمینه انجام شده و حتی در برخی موارد از جمله مباحث اقتصادی برخی تولیدات از نظر کیفیت ارتقاء یافته و قدرت رقابت پذیری در این زمینه بسیار بالا رفته است.
شانیان با گرامیداشت هفته کتابخوانی به معرفی کتاب مدیریت استراتژیک پرداخت و به افراد کتابخوان مطالعه این کتاب را توصیه کرد و گفت: تمامی افراد با هر سلیقه ای که باشند می توانند این کتاب را مطالعه کنند.
به گزارش ایسنا، این نشست به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی واحد همدان برگزار شد که فعالان رسانه همدان کتاب های مختلفی از جمله نامه های سیمین و جلال، سه دیدار، روایت یک رویش، فوتبال علیه دشمن، مارادونا، طرح کلی اندیشه های اسلامی، شنام، کتابخانه نیمه شب، پوشش خبری و دعبل و زلفا را معرفی کردند و در پایان از آنها تقدیر شد.