فراخوان مسابقه ملی کتاب سه دقیقه‌ای هنر منتشر شد

شنبه, 17 دی,1401

فراخوان مسابقه ملی کتاب سه دقیقه‌ای هنر منتشر شد
 

 

به گزارش نمایندگی ایسنا در دانشگاه هنر، «مسابقۀ ملی کتاب سه‌ دقیقه‌ای» فرصتی برای دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی است تا با شرکت در آن، کتاب خوبی که خوانده‌اند را در عرض سه دقیقه، به دیگران معرفی کنند.

ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و آشنایی با جدیدترین آثار تولیدشده در حوزۀ کتاب، یکی از مسائل مهم فرهنگی است که همواره صاحب‌نظران و اندیشمندان بر آن تأکید داشته‌اند و اهمیت این امر در فضای دانشگاه دو چندان است.

این فراخوان، دارای دو بخش اصلی و ویژه با موضوع «آزاد» و «هنر ایرانی-اسلامی» است و اولویت، چه در بخش ویژه و چه در بخش آزاد آن، با کتاب‌هایی است که در دو سال اخیر به چاپ رسیده و یا به لحاظ تاریخی، فرهنگی و علمی اثرگذار باشند.

دانشجویان هنر تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور که علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه هستند تا ۵ بهمن ماه فرصت دارند تا برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر، عبارت «کتاب سه‌ دقیقه‌ای» را به شماره  ۰۹۰۲۴۲۶۳۰۰۵  پیامک نمایند. منتخبان این مرحله، علاوه بر دریافت جایزه، برای شرکت در مرحلۀ نهایی «مسابقه‌ ملی کتاب سه دقیقه‌ای» به سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی معرفی خواهند شد. 

شایان ذکر است لیست کتاب های پیشنهادی حوزه هنر ایرانی-اسلامی از طریق آدرس  http://roytab.ir/ketabhonar  در دسترس علاقه‌مندان است. 

علاقه‌مندان می توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر عبارت «پایان‌نامه سه دقیقه‌ای» را به شماره ۰۹۰۲۴۲۶۳۰۰۵ پیامک نمایند.

سومین دوره مسابقات کتاب سه دقیقه‌ای ویژه دانشجویان هنری سراسر کشور به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر و با حمایت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و در بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 3.145.131.238 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: جمعه, 07 اردیبهشت,1403