سومین دوره مسابقات ملی کتاب سه دقیقه ای ویژه دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

سه شنبه, 16 اسفند,1401

سومین دوره مسابقات ملی کتاب سه دقیقه ای ویژه دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

در واپسین روزهای فصل زمستان، مرحلة دانشگاهی سومین دوره از مسابقات ملی کتاب سه‌دقیقه‌ای ویژه دانشگاه صنعتی خواجه نصیر‌الدین طوسی طبق اعلان رسمی و برنامه‌ریزی قبلی با همکاری و معاونت واحد فرهنگی جهاد دانشگاهی خواجه نصیر الدین طوسی و پردیس مهندسی برق و کامپیوتر در مورخ 15 اسفند ماه 1401 در بازه زمانی 9 الی 12- سالن آمفی تئاتر شهید دکتر قندی  واقع در مکان پردیس  دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر برگزار گردید. این دوره از مسابقات که با حمایت مالی و مشارکت صمیمانه شرکت مهندسی و توسعه تجهیزات سابیر بین الملل برگزار شد، علاقمندان به کتاب و فرهنگ کتابخوانی در فضای یک رقابت صمیمانه به ارائه یافته‌های خود از کتاب های مورد مطالعه پرداختند. رقابت شرکت‌کنندگان در دو بخش عمومی و دانشگاهی صورت پذیرفت که هر بخش علاقمندان مختص به خود را داشت.
در پایان با رای و نظر هیئت محترم داوران و در مجموع امتیازات کسب‌ شده سه نفر برتر به شرح زیر معرفی شدند:
نفر اول مسابقات: سرکار خانم فاطمه خاوری
نفر دوم مسابقات: جناب آقای احسان راز
نفر سوم مسابقات: جناب آقای محمد‌جواد محمدی
آیین اختتامیه این رویداد با حضور معاونت محترم فرهنگی پردیس مهندسی برق و کامپیوتر جناب آقای دکتر علیپور و هیئت محترم داوران برگزار گردید و از نفرات برتر با اهداء جوایز نفیس نقدی تقدیر به عمل آمد. همچنین کلیه شرکت کنندگان یک اشتراک سه ماهه کتاب صوتی از «نوار» به همراه گواهی حضور الکترونیکی در راستای ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه انسانی دریافت نمودند.
هیئت محترم داوران که در این دوره از مسابقات قبول زحمت نموده و با حضور ارزشمند خود گرمابخش محفل ما بودند به شرح ذیل هستند:
1.  دکتر پویا پایداری- رئیس جلسه
2.  دکتر محمد‌رضا طولابی-داور
3.  دکتر فاطمه رضایی- داور
4. مهندس تابش- داور

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 3.144.113.30 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: جمعه, 31 فروردین,1403