رویداد رقابتی تبیینی «کرسی زنان»

یکشنبه, 07 آبان,1402

رویداد رقابتی تبیینی «کرسی زنان»

مشاور بانوان رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) گفت: رویداد رقابتی تبیینی «کرسی زنان» با محوریت مناظرات بانوان شاغل در دانشگاه‌ در استان قزوین برگزار می‌شود، تمامی کارکنان خانم در دانشگاه‌ها می‌توانند در قالب تیم‌های سه نفره تا ۱۷ شهریور ماه برای شرکت در این رویداد ثبت نام کنند.

 

نرگس انصاری اظهار کرد: رویداد رقابتی تبیینی کرسی زنان با محوریت مناظرات بانوان شاغل در دانشگاه‌های در استان قزوین برگزار می‌شود، تمامی کارکنان خانم در دانشگاه‌های استان قزوین می‌توانند در قالب تیم‌های سه نفره برای شرکت در این رویداد از طریق وبگاه qazviniso.ir/qisdc ثبت‌نام کنند.

وی افزود: مهلت ثبت‌نام تا ۱۷ شهریور ماه است و این رویداد در نیمه دوم مهرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۳۸۹۴۶۴۵۸۸ تماس حاصل فرمایند.

دبیر هماهنگی این رویداد عنوان کرد: این رویداد با هدف استفاده از ظرفیت کارکنان خانم دانشگاه‌ها و تشویق به مطالعه، ایجاد رقابت و انگیزه برگزار می‌شود، با برگزاری این رویداد قصد داریم که فضای علمی برای بنوان شاغل در دانشگاه ایجاد کنیم تا از ظرفیت خود افراد در حل مسائل مربوط به بانوان استفاده شود.

وی ادامه داد: طرح اولیه این رویداد از سوی امور بانوان دانشگاه امام خمینی(ره) قزوین ارائه شده است و محور اصلی رویداد اجتماعی، فرهنگی، سلامت و مباحث مربوط به روز است.

انصاری تصریح کرد: با توجه به اینکه سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی تجربه برگزاری مناظرات را دارد از این نهاد نیز درخواست کرده‌ایم در این رویداد همراه ما باشد، این رویداد به صورت مشارکتی با حمایت مالی دانشگاه‌های قزوین و امور اجرایی توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی قزوین برگزار خواهد شد.

مشاور بانوان رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) در پایان گفت: جوایز در نظر گرفته شده برای برگزیدگان به ترتیب برای تیم اول، دوم و سوم ۶ میلیون تومان، ۴/۵ میلیون و ۳ میلیون تومان است.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 3.147.46.58 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: دوشنبه, 24 اردیبهشت,1403