مرحله نیمه نهایی رویداد رقابتی - تبیینی «کرسی زنان»

شنبه, 20 آبان,1402

مرحله نیمه نهایی رویداد رقابتی - تبیینی «کرسی زنان»

مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های «کرسی زنان» دانشگاه‌های قزوین برگزار شد

مرحله نیمه‌نهایی رویداد رقابتی تبیینی «کرسی زنان» با محوریت مناظرات بانوان شاغل در دانشگاه‌های استان قزوین بین ۴ تیم به صورت حذفی برگزار شد.

 در مرحله نیمه‌نهایی رویداد رقابتی تبیینی «کرسی زنان» که با محوریت مناظرات بانوان شاغل در دانشگاه‌های استان قزوین برگزار می‌شود، در دانشکده علوم انسانی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) ۲ مناظره بین چهار تیم تعریف شد.

در مناظره موضوع «مشارکت اجتماعی بانوان، تهدیدی برای تحکیم بنیان خانواده است» بین گروه «بانوان پیشرو» از دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و «شهید آسمیه» از دانشگاه آزاد اسلامی، «شهید آسمیه» به عنوان تیم مخالف گزاره به پیروزی دست پیدا کرد و به مرحله نهایی راه یافت.

مناظره‌ای بین گروه «حدیث» از دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) و گروه «ضحی» از دانشگاه علوم پزشکی با موضوع «بایستی از مشارکت بانوان در سطوح بالای مدیریتی کشور بهره برد» صورت گرفت که در پایان گروه «ضحی» به عنوان تیم مخالف گزاره، پیروز این مسابقه شناخته شد و به مرحله نهایی راه یافت.

در این مرحله راحله خادمیان، عضو هیأت علمی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)، سیده زهرا موسوی، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و ناهید ساوه از دانشگاه علوم پزشکی قزوین داوری مناظرات را برعهده داشتند.

مرحله نهایی این مسابقات روز دوشنبه ۱۵ آبان در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

رعایت اخلاق مناظره علمی و احترام به آرا و نظرات مخالف، توجه و رعایت فرایندهای علمی، منطقی و مستدل از طرح مسئله تا نتیجه‌گیری، فن بیان و رعایت نکات دستوری، احاطه و اشراف نسبت به موضوع مورد بحث، خلاقیت در طرح مسأله، سؤالات، تعاریف و نتیجه‌گیری سخنرانی از جمله شاخصه‌های داوری بود و قضاوت ارزشی در مناظرات صورت نمی‌گیرد.

این رویداد با هدف استفاده از ظرفیت کارکنان بانوی دانشگاه‌ها و تشویق به مطالعه و ایجاد رقابت برگزار می‌شود. طرح اولیه این رویداد از سوی امور بانوان دانشگاه امام خمینی(ره) قزوین ارائه شده است و سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی امور اجرایی این مسابقات را برعهده دارد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 18.216.124.145 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: دوشنبه, 24 اردیبهشت,1403