در همایش ملی مقاومت جهاد گفتمانی و تبیین مواضع انقلابی لازم درخصوص جریان مقاومت، تحکیم مبانی نظری و ترویج آن درنظر گرفته شده است

دوشنبه, 22 آبان,1402

در همایش ملی مقاومت جهاد گفتمانی و تبیین مواضع انقلابی لازم درخصوص جریان مقاومت، تحکیم مبانی نظری و ترویج آن درنظر گرفته شده است

دکتر مهدی نوریان، دبیر شورای سیاست گذاری همایش ملی مقاومت در پیش نشست همایش اظهار کرد: در همایش ملی مقاومت جهاد گفتمانی و تبیین مواضع انقلابی لازم درخصوص جریان مقاومت، تحکیم مبانی نظری و ترویج آن درنظر گرفته شده است. وی افزود: هم‌افزایی خوبی برای برگزاری این همایش در استان درحال شکل‌گیری است و در سطح ملی نیز پیگیری‌هایی صورت گرفته است و امیدواریم در سال جاری باتوجه به رویکرد علمی همایش شاهد برگزاری باشکوه‌تر این همایش باشیم. این مسئول گفت: امروز ما پیش نشست نخست این همایش برگزار می‌شود و همایش بین المللی و ملی مقاومت که مظهر اقتدار گفتمانی مقاومت است نیز در ششم دیماه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب مبنی بر فتح قله و نشان دادن آن به همه ادامه داد: همایش بین المللی مقاومت در سال جاری یک همایش متفاوت بوده و صرفا رویداد نیست چراکه جنبه علمی، ملی و وجه بین المللی دارد و شورای سیاست‌گذاری این همایش درنظر دارد مصداق بارز جهاد تببین در این همایش به عرصه ظهور برسد.

نوریان با اشاره به جایگاه‌ درخشان شهدای قزوین در تابلو مقاومت و تاریخ انقلاب اسلامی ابراز کرد: شهر قزوین به لحاظ فرهنگ و تمدن دارای پیشینه درخشان است رهبر انقلاب این شهر را شهر فقه و فلسفه معرفی می‌کند چراکه تربیت یافتگان این تمدن فقهی و فلسفی در عرصه جهاد و شهادت هم پرچمدار بودند و ما به عنوان یک کنشگر فعال و سرباز انقلاب باید بتوانیم گذشته درخشان را معرفی و آینده درخشان را تبیین و اثبات کنیم و نسبت به این خدمت‌گزاری احساس افتخار کنیم.

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 18.119.116.43 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: شنبه, 22 اردیبهشت,1403