حتی نام حاج قاسم لرزه به اندام رژیم جعلی صهیونیست می‌انداخت

دوشنبه, 22 آبان,1402

حتی نام حاج قاسم لرزه به اندام رژیم جعلی صهیونیست می‌انداخت

حجت الاسلام منصور زارعی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان در نخستین پیش نشست همایش بین المللی مقاومت و جهان آینده که با حضور دکتر شریعتمدار تحلیل گر حوزه آفریقا و غرب آسیا که در سالن اجتماعات امیرکبیر پژوهشکده آینده پژوهی برگزار شد، ضمن گرامی داشت شهدای مقاومت و شهدا فلسطین اظهار کرد: عوامل مختلف دانشگاهی در اولین سالگرد شهادت سردار گردهم آمدند و مراسم باشکوهی در قالب همایش را برگزار کردند که سال جاری چهارمین همایش ملی و اولین همایش بین المللی در ششم دیماه سال جاری برگزار خواهد شد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان عنوان کرد: عناوین مختلف خوبی برای همایش ملی در نظر گرفته شده بود که دانشجویان سراسر کشور می‌توانند در این همایش شرکت کنند.

وی گفت: پنجم آذرماه چکیده مقالات و ۳۰ آذرماه تمام مقالات دریافت خواهد شد که در این بین احکام کمیته علمی و شورای سیاست گذاری تعریف شده است. این مسئول تاکید کرد:

دومین جلسه پیش نشست همایش ملی در هجدهم آذرماه برگزار خواهد شد که ما امیدواریم شاهد حضور استادان و دانشجویان در این همایش باشیم. وی با تاکید براینکه تمام دنیا می‌داند که حاج قاسم سلیمانی دست تمام مردم جهان را پر کرد و به آنها استقامت و ایستادگی آموخت .

وی مطرح کرد: اکنون حتی تمام کشورهایی که مدعی حقوق بشرند اما از خوی انسانیت ذره‌ای بهره نبردند نیز شاهد به خاک و خون کشیده شدن مردم مظلوم فلسطین هستند اما در این بین آنچه که مشهود است مقاومت مردم فلسطین و غزه به مکتبیت مقاومت و حاج قاسم است

. منصور زارعی عنوان کرد: حتی نام حاج قاسم لرزه به اندام رژیم جعلی صهیونیست می‌انداخت، پس از شهادت ایشان این رژیم براین گمان بود تا با ازبین بردن بعد فیزیکی حاج قاسم آنها آسوده خواهند شد اما امروز شاهد آنیم که خواب ناآرام نیز از آنها سلب شده است و آنها دیوانه وار خود را به هر سو می‌زنند و افول، زوال و نابودی خود را به چشم می‌بینند.

وی ابراز کرد: اینکه امروز رژیم صهیونیستی دست به جنایت کم‌نظیر بلکه بی‌نظیرتر از هیتلر می‌زند بی‌شک زوال خود را دیده‌ است.

این مسئول مطرح کرد: کشورهای مدعی حقوق بشر نیز امروز شاهد این جنایات بزرگ هستند اما سکوت کرده و لال شده‌اند اگرچه امروز شاهد شرایط دشوار و به خون کشیده مردم غزه هستیم اما در کنار آن می‌بینیم دنیای اسلام بیدار شده است و کشورهایی که سالیان دراز جرات نمی‌کردند از سردمداران و حاکمان بی‌غیرت خارج شوند امروز برای حمایت از مردم غزه به میدان آمدند.

وی ادامه داد: امروز تمام مسلمانان به اقتدا و آرمان سردار سلیمانی وارد میدان شدند و در دفاع از مظلوم به پا خواستند، تمام جوانان در اقصا نقاط جهان و تمام دانشگاهیان طی آموزه‌های حاج قاسم که همان آموزه‌های رهبری است به پا خواسته‌اند که ما نیز باید بیدار شویم تا مبادا در زمانی که دنیا بیدار شده است ما خواب بمانیم.

این مسئول در پایان صحبت‌هایش با تاکید براینکه محور اصلی همایش ملی مقاومت طوفان الاقصی بوده و لازم است استادان و دانشجویان در این همایش حضور پررنگ داشته باشند گفت: باید به این نکته توجه داشت که حتی شهادت حاج قاسم نیز اسباب بیداری دنیا بود که این بیداری نشان می‌دهد حضور ایشان پربرکت بوده و خون شهید جریان ساز، ظلم ستیز است چنانچه خون شهدا غزه نیز مردم جهان را به حرکت درآورده است.

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 18.216.49.228 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: شنبه, 22 اردیبهشت,1403