رئیس جهاد دانشگاهی لرستان: دانشجویان مبلغان خوبی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات هستند

سه شنبه, 21 آذر,1402

 رئیس جهاد دانشگاهی لرستان: دانشجویان مبلغان خوبی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات هستند

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان با بیان اینکه دانشجویان مبلغان خوبی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات هستند، گفت: دانشجویان باید کمک کنند تا فرد اصلح انتخاب شود.

فرهاد فرامرزیان امروز بیستم آذرماه در جلسه شورای سازمان دانشجویان لرستان که در سالن جلسات جهاد دانشگاهی استان برگزار شد، اظهار کرد: آینده مملکت اسلامی متعلق به دانشجویان است و آنان مدیران آینده کشور در ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و ... هستند.

وی با بیان اینکه مطالبه‌گری و دغدغه‌ی دانشجویان جای مباهات دارد، بیان کرد: دانشجویی که مطالبه‌گر نبوده و نسبت به مسائل بی‌تفاوت باشد دانشجو نیست و دانشجویی موفق است که به استان و کشور خود دغدغه‌مند باشد.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان با بیان اینکه کانون‌ها و سازمان دانشجویی باید کارها را به صورت تیمی انجام دهند، تصریح کرد: هر دانشجو نماینده‌ی سازمان دانشجویان در دانشگاه خود هستند و باید یارگیری و شبکه‌سازی کنند و حلقه‌ی اتصال بین دانشگاه‌ها و جهاد دانشگاهی لرستان باشند.

فرامرزیان با بیان اینکه برای شنیدن موضوعات دانشجویان مرکز مشاوره در جهاد دانشگاهی فعالیت دارد و هر موقع دانشجویان نیاز داشته باشند می‌توانند به صورت رایگان از این ظرفیت استفاده کنند، گفت: همچنین فضایی برای فعالیت بیشتر دانشجویان عضو سازمان دانشجویی جهاد دانشگاهی لرستان در اختیارشان قرار خواهیم داد.

وی با بیان اینکه برگزاری کلاس‌های آموزشی در راستای مهارت‌آموزی و توانمندسازی دانشجویان عضو سازمان دانشجویان ضروری است، تصریح کرد: در کنار جهاد دانشگاهی لرستان برای تحقق این امر همکاری و هم‌افزایی سایر دانشگاه‌های استان لازم است.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان در خصوص دوشنبه‌های قرآنی نیز گفت: نیاز است این موضوع را با معاونت فرهنگی و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها مطرح و هر هفته این برنامه در یکی از دانشگاه‌های استان برگزار شود.

فرامرزیان از ایجاد دفاتر نمایندگی جهاد دانشگاهی لرستان در دانشگاه‌های مادر استان خبر داد و افزود: همچنین کارگاه‌هایی برای تقویت مناظرات دانشجویی در نظر خواهیم گرفت و از اساتید خِبره دعوت می‌شود تا این کارگاه‌ها برگزار شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم و نیاز است دانشجویان عضو سازمان دانشجویی جهاددانشگاهی مسائل را تبیین و مردم را برای حضور در پای صندوق‌های اخذ رای ترغیب کنند چراکه هر رای ۱۰ سال عمر نظام را افزایش می‌دهد، تاکید کرد: دانشجویان مبلغان خوبی هستند و باید کمک کنند تا فرد اصلح انتخاب و بر کرسی نمایندگی مجلس بنشیند.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان با بیان اینکه با اخذ مجوز می‌توانیم جلساتی را با حضور کاندیداهای انتخاباتی در جهاددانشگاهی لرستان برگزار خواهیم کرد، یادآور شد: در این جلسه دانشجویان مطالبه‌گر و دغدغه‌مند حضور خواهند یافت و دغدغه‌های خود را مطرح کنند.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 3.138.102.114 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: یکشنبه, 23 اردیبهشت,1403