29 آذر ماه 1402- افتتاحیه و پنل های ارائه مقالات سومین کنفرانس بین المللی ماشین و محرکه های الکتریکی

چهار شنبه, 29 آذر,1402

29 آذر ماه 1402- افتتاحیه و پنل های ارائه مقالات سومین کنفرانس بین المللی ماشین و محرکه های الکتریکی

سومین کنفرانس بین المللی ماشین ها و محرکه های الکتریکی به همت گروه ماشین و محرکه های الکتریکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی و با مشارکت فعال و همیاری سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر الدین طوسی به عنوان یکی از حامیان اصلی کنفرانس در بخش های مختلف کارگاه های علمی، بخش اجرایی، پوشش خبری و ... در طی دو روز متوالی (29 و 30 آذر ماه 1402) در حال برگزاری است. آیین افتتاحیه این کنفرانس با سخنرانی دکتر امیر رضا شاهانی (رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی) آغاز گردید که ایشان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این کنفرانس مهم بر لزوم تمرکز بیشتر بر صنعت خودرو تاکید داشته و خاطر نشان کردند که جوانان و مهندسین جوان ما این قابلیت را دارند که بتوانند چرخ صنعت را به سطح روز دنیا برسانند و تنها نیازمند اعتماد و حمایت مسئولین کشوری هستند که دریایند که در کشور خودشان به ایشان نیاز مبرم وجود داشته و می توانند به پیشرفت صنعتی کشور کمک کنند.
در ادامه، دکتر کریم عباس زاده (دبیر کنفرانس و عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی) ضمن خوش آمد گویی به حاضرین در جلسه، از برنامه کنفرانس، با ذکر جزئیات سخن گفتند و از حامیان و تیم اجرایی و علمی کنفرانس تشکر ویژه و صمیمانه نمودند. در ادامه، میهمان ویژه جلسه مهندس بدری (نماینده محترم مجلس شورای اسلامی) از اهمیت کنفرانس و تاثیر آن بر صنعت خصوصا صنعت خودرو اشاره داشتند و خاطر نشان کردند که نیاز مبرم به ارائه دستاوردهای نو در این حوزه به شدت در کشور احساس می شود. همچنین، از دیگر میهمان ویژه جلسه دکتر اولیاء (مدیر عامل محترم گروه مپنا) بود که از دستاوردهای جدید و تلاش های متخصصین گروه مپنا در جهت حل چالش های حوزه مکانیک و به طور خاص بخش خودرو و ماشین ها گفتند که با استقبال حاضرین همراه بود. سپس سخنران کلیدی کنفرانس پرفسور ژو استاد برجسته دانشگاه شیفیلد و از محققین برجسته این حوزه از تحقیقات بروز انجام شده در حوزه ماشین الکتریکی بطور وسیع سخن گفته و به چالش های مهم و حیاتی موجود اشاره داشتن و به پرسش های علمی حاضرین پاسخ گفتند.
لازم به ذکر است که پنل های تخصصی و ارائه مقالات این کنفرانس در نوبت های مختلف و در دو روز متوالی طبق برنامه ریزی در حال برگزاری است.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 18.117.84.106 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: چهار شنبه, 26 اردیبهشت,1403