برنامه ویزیت رایگان شهروندان حاشیه‌نشین شهر خرم‌آباد

شنبه, 07 بهمن,1402

برنامه ویزیت رایگان شهروندان حاشیه‌نشین شهر خرم‌آباد

از سوی جهاددانشگاهی لرستان انجام می‌گیرد؛
اجرای برنامه ویزیت رایگان شهروندان حاشیه‌نشین شهر خرم‌آباد

فرهاد فرامرزیان از اجرای برنامه ویزیت رایگان شهروندان حاشیه‌نشین شهر خرم‌آباد خبر داد و گفت: این برنامه به مناسبت ولادت امام علی(ع) چهارشنبه، چهارم بهمن‌ماه در جهاد دانشگاهی واحد لرستان برگزار می‌شود.

فرهاد فرامرزیان، رئیس جهاد دانشگاهی واحد لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از اجرای برنامه ویزیت رایگان شهروندان حاشیه‌نشین شهر خرم‌آباد خبر داد و گفت: این برنامه به مناسبت ولادت با سعادت حضرت امیر المومنین علی(ع) و گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چهارشنبه، چهارم بهمن‌ماه در جهاد دانشگاهی واحد لرستان برگزار می‌شود.

وی ویزیت رایگان و ارجاع به متخصصان همکار طرح دوره‌های روانشناسی کودک و والدین، مشاوره‌های مامایی و غربالگری پرفشاری خون را از خدماتی ذکر کرد که در این برنامه به مراجعان ارائه خواهد شد.

فرامرزیان با بیان اینکه این برنامه به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی لرستان و با همکاری مرکز نیکوکاری کوثر خرم‌آباد و قرارگاه جهادی دانشگاهیان استان لرستان برگزار می‌شود، اضافه کرد: در اجرای این برنامه دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های پیام نور و فرهنگیان لرستان نیز مشارکت دارند.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد لرستان در رابطه با برگزاری کارگاه روانشناسی تفکر مثبت و امیدآفرینی نیز گفت: این کارگاه ویژه کودکان کار و بدسرپرست با تدریس عظیم دارایی چهارشنبه، چهارم بهمن‌ماه به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی لرستان در قالب اولین دوره اردوهای جهادی مهرباران برگزار می‌شود که در اجرای این برنامه معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان و مرکز نیکوکاری کوثر خرم‌آباد مشارکت دارند.

فرامرزیان همچنین به برگزاری کارگاه روانشناسی مهارت‌های زندگی و فرزندپروری ویژه سرپرستان کودکان کار با حضور علی جمیاری اشاره کرد و افزود: این کارگاه چهارشنبه، چهارم بهمن‌ماه به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی لرستان برگزار خواهد شد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 18.224.59.231 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: جمعه, 21 اردیبهشت,1403