گزارش تصویری تقدیر از مفاخر قرآنی استان گیلان

چهار شنبه, 12 اردیبهشت,1403

گزارش تصویری تقدیر از مفاخر قرآنی استان گیلان

معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان طرح هماهنگ «تقدیر از مفاخر قرآنی استان گیلان » را همزمان با آغاز هفته گرامی‌داشت مقام معلم و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری در تاریخ دهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن اجتماعات مجتمع آموزشی و پژوهشی سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان برگزار کرد.

در این برنامه از خانواده محترم حاج فرهاد فلاح‌پور پیشکسوت و استاد عالی قدر آموزش حفظ و قرائت قرآن، استاد و پیشکسوت قرآنی حاجیه خانم فاطمه جریره- مادر خانواده، دکتر حاج محمد فلاح‌پور استاد و قاری بین المللی، خانم سمانه سادات خاندوستی حافظ کل قرآن-عروس خانواده و استاد امیرحسین فلاح‌پور دیگر فرزند خانواده با تقدیم هدیه و لوح تقدیر قدردانی شد.

استاد حاج فرهاد فلاح‌پور سالیان متمادی است که با عشق و علاقه وصف ناشدنی مشغول به آموزش قرآن به سنین و طبقات مختلف جامعه است. خانواده محترم این استاد، همگی زندگی خود را وقف آموزش قرآن کرده‌اند و از این بابت بسیار خرسند هستند. روستای شیخعلی کلایه لاهیجان زادگاه استاد، مهد آموزش قرآنی است که صدها حافظ و قاری بین المللی و جهانی را معرفی کرده است. روستایی که عنوان (روستای برتر قرآنی ) را به خود اختصاص داده است. 

حاج فرهاد فلاح‌پور هیچگاه شاگردانش را تنها نگذاشته است و در مراسم مختلف همیشه در کنارشان هستند و مشوق اصلی آنها است. استاد در این مراسم هم شاگردان خود را فرشته‌های زمینی نامید و به آنها افتخار کرد ‌ فرشته‌هایی که نمونه‌های مثل آنها بسیار کم هستند. 

فرشته‌هایی که در این مراسم تقدیر شدند عبارتند از:

۱-امیدرضا رحیمی (نفر اول حفظ کل جهان )

۲-مهنا قنبری (نفر اول حفظ کل دانش آموزی جهان ) 

۳-محمدرضا جعفرپور (نفر دوم حفظ کل جهان )

۴-رضا رضایی (حافظ کل منتخب مسابقه بین‌المللی )

۵-محمد جواد قربان‌زاده (حافظ کل قرآن ) ۶-فاطمه تسنیم احدی (حافظ خردسال قرآن کریم )

۷-سیده طهورا نورانی (حافظ خردسال قرآن کریم )

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 18.224.73.97 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: شنبه, 29 اردیبهشت,1403