ارسال ۸۰۰ اثر به جشنواره ملی «اقوام ایران‌زمین»

شنبه, 29 اردیبهشت,1403

ارسال ۸۰۰ اثر به جشنواره ملی «اقوام ایران‌زمین»

ه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی لرستان، فرهاد فرامرزیان، رئیس جهاددانشگاهی واحد لرستان، پنج‌شنبه، ۲۷ اردیبهشت‌ماه در دیدار با احسان یاوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به فعالیت‌های جهاددانشگاهی استان در حوزه‌های فرهنگی، پژوهشی، درمانی، رسانه‌ای و آموزشی اظهار کرد: چهارمین جشنواره اقوام ایران‌زمین به‌ همت جهاددانشگاهی با مشارکت دانشگاه لرستان و برخی دستگاه‌ها، ۳۱ اردیبهشت‌ماه در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ و تمدن غنی ایران‌زمین، بر کسی پوشیده نیست، ادامه داد: این جشنواره در دو بخش لباس و عکس برگزار و در مجموع ۸۰۰ اثر به دبیرخانه آن ارسال شده است.

فرامرزیان با یادآوری اینکه آیین اختتامیه جشنواره ملی اقوام ایران‌زمین با حضور خادمی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و رشید جعفرپور، مسئول بسیج اساتید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود، افزود: برگزاری نمایشگاه‌های جانبی، تجلیل از خانواده شهدا و حضور خادمان رضوی همراه با پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا(ع) از بخش‌های آیین اختتامیه این جشنواره خواهند بود.

رئیس جهاددانشگاهی لرستان با اشاره به فعالیت مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی در راستای کمک به افزایش جمعیت به‌عنوان یکی از مسائل روز کشور گفت: تاکنون بیش از ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان لرستان پذیرش شده‌اند.

جهاددانشگاهی پل ارتباط بین دانشگاه و نیازمندی‌های جامعه است

احسان یاوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان نیز در این دیدار که در استانداری لرستان برگزار شد، با اشاره به پویایی و ظرفیت‌های جهاددانشگاهی استان اظهار کرد: جهاددانشگاهی استان با داشتن ظرفیت‌ها و نیروی انسانی باهوش و جوان می‌تواند نقش مهمی در توسعه استان داشته باشد.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی را بازوی توانمند و کمک کار مدیریت ارشد استان دانسته و از آن حمایت می‌کنیم، اضافه کرد: در شرایط اقتصادی کشور و لرستان می‌توان از ظرفیت جهاددانشگاهی برای توسعه و پیشرفت استان بیشتر و بهتر استفاده کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی پل ارتباط بین دانشگاه و نیازمندی‌های جامعه است به برگزاری چهارمین جشنواره اقوام ایران زمین اشاره کرد و یادآور شد: مزیت نسبی لرستان گردشگری است و برگزاری جشنواره اقوام ایران‌زمین توسط جهاددانشگاهی استان می‌تواند در جهت معرفی بهتر ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری، آداب، سنت‌ها، سوغات، موسیقی و... استان نقش بسزایی داشته باشد.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب دو رسانه خبرگزاری ایسنا و ایکنای جهاددانشگاهی لرستان اضافه کرد: انعکاس اخبار در دو خبرگزاری بدون جهت‌گیری سیاسی است کمااینکه در ایام انتخابات شاهد فعالیت مطلوب این دو خبرگزاری بودیم.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 18.119.113.64 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: دوشنبه, 26 شهریور,1403