طرح ملی مناظره اساتید و نخبگان بیان

سه شنبه, 01 خرداد,1403

طرح ملی مناظره اساتید و نخبگان بیان

به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان، روز یکشنبه 30 اردیبهشت کرسی آزاد اندیشی (طرح بیان) در دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور اساتید دانشگاه در جایگاه مناظره کننده مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت.

روز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه ساعت 15 در تالار شهید فتوحی دانشگاه صنعتی اصفهان کرسی آزاد اندیشی با حضور اساتید دانشگاه با گزاره ی در شرایط فعلی کشور مهاجرت نخبگان بهترین گزینه است برگزار شد.

رئیس دانشکده فیزیک دکتر سیدجواد هاشمی فر و دکتر علیرضا فدایی مسئول گروه سامانه های پیشرفته تولید در دانشگاه در موضع مخالف و دکتر عبیده جعفری عضو شتابدهنده سرن و دکتر محمدعلی حاجی عباسی معاون اسبق دانشجویی فرهنگی در موضع موافق بر مناظره پرداختند . دکتر مهدی سلمانی استادیار مرکز معارف به عنوان مدیری جلسه سوالاتی برای هر دو تیم مطرح کردند و دانشجویان نیز به صورت کتبی و بعضاً شفاهی به بحث ورود کردند اساتید دیگری در این جلسه حضور داشتند .

این برنامه که با حضور کم نظیر دانشجویان مواجه شداساتید دیگر حاضر در جلسه نیز با مشاهده مباحث داغ مورد تبادل نیز وارد بحث شدند همچنین مقداری از دانشجویان بصورت شفاهی و تعدادی به صورت کتبی در این کرسی آزاد اندیشی شرکت نمودند.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 3.140.198.225 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: جمعه, 30 شهریور,1403