حضور رئیس جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی در مراسم یادبود شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه در مسجدالنبی(ص) دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی

سه شنبه, 01 خرداد,1403

حضور رئیس جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی در مراسم یادبود شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه در مسجدالنبی(ص) دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، در پی شهادت رییس جمهور معززو همراهان ایشان،امروز دوشنبه همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر مراسم عزاداری و سوگواری با همکاری جهاددانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

دکتر علیرضا زالی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن تسلیت این ضایعه اندوهبار و تلخ شهادت رییس جمهور و هیئت همراه به رهبر انقلاب، ملت شریف ایران و جامعه دانشگاهی گفت: تمام کارشناسان سلامت اذعان دارند که در سال‌های اخیر نگاه سلامت محور رییس جمهور بسیار ویژه بود.

دکتر زالی با اشاره به سخنان آیت الله رئیسی در افتتاحیه بیمارستان الغدیر مجتمع بیمارستانی شهدای تجریش، نگاه عمیق رییس جمهور شهید به جامعه پرستاری و پزشکان را بسیار شیوا برشمرد.

 

 
 در ادامه حجت الاسلام والمسلمین علی خدیوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان این که مردان بزرگی را در این حادثه تلخ از دست دادیم افزود: شخصیت هر یک از آنان دفتر مفصلی از توانمندی، فضایل، دلسوزی‌ها، مهر و محبت و مردم‌داری است؛ یکایک آنان دارای کارنامه مفصلی از خدمات شایان بودند که در عمر شریفشان به انقلاب و ایران اسلامی تقدیم کردند.
وی همچنین با بیان خاطراتی به سیره مردمی امام جمعه تبریز اشاره کرد و گفت: این شهدای خدمت همگی مردمی و شخصیت های ارزشمندی بودند که فقدان این عزیزان فاجعه بود.
حجت الاسلام والمسلمین علی خدیوی تصریح کرد: دردمند، غصه‌دار و شاکر تقدیرات پروردگار هستیم و به رحمت خداوند امیدواریم.
وی در پایان یاد و خاطره تمام شهدای عرصه های مختلف کشور به ویژه شهدای خدمت و سید شهدای خدمت را گرامی داشت.
گفتنی است؛ این مراسم با مداحی و مرثیه سرایی، قرائت زیارت عاشورا و دعای فرج همراه بود.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 3.144.228.25 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: دوشنبه, 26 شهریور,1403