مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت در لرستان برگزار شد

سه شنبه, 01 خرداد,1403

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت در لرستان برگزار شد

به گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد فرامرزیان، رئیس جهاددانشگاهی واحد لرستان  در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین بهروز شمسی‎فر، امام جمعه موقت خرم‎آباد، حجت‌الاسلام احد عبدالهی، مدیر حوزه‌های علمیه لرستان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و کارکنان جهاددانشگاهی لرستان امروز، یکم خردادماه در محوطه دانشگاه علمی کاربردی جهاددانشگاهی واحد لرستان برگزار شد، با تسلیت به‌مناسبت شهادت شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، گفت: شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی خادم ملت و خادم‌الرضا(ع) بود و تمام زندگی‎ و عمرش را پای خدمت به مردم و جمهوری اسلامی ایران گذاشت.

وی با بیان اینکه شهید خدمت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی وابستگی به میز و قدرت نداشت، افزود: این شهید جمهور توانست بسیاری از معادلات و گره‌های بسته چه در حوزه داخلی و چه در حوزه سیاست خارجی را باز کند.

فرامرزیان به تلاش‌های آیت‌الله رئیسی در مبارزه با فساد اقتصادی اشاره کرد و ادامه داد: این شهید راه خدمت در دورانی که رئیس قوه قضائیه بود و زمانی که رئیس قوه مجریه شد تلاش و همت خود در مبارزه با فساد اقتصادی را به کار بست و در این زمینه کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشت.

رئیس جهاددانشگاهی لرستان به تلاش‌‌های آیت‌الله رئیسی برای رونق تولید، احیا و راه‌اندازی دوباره صنایع و کارخانجات راکد و تعطیل در کشور اشاره کرد و افزود: در سیاست خارجی و دیپلماسی بین‌المللی نیز شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی کارهای بزرگی انجام داد و با حمایت همه‌جانبه خود از جبهه مقاومت توانست معادلات جهانی را به هم بزند و هیمنه و شکوه جهان غرب را در هم بشکند.

وی به عملیات «وعده صادق» و نقش شهید آیت‌الله رئیسی در تحقق این عملیات اشاره کرد و گفت: جبهه مقاومت به پشتوانه آیت‌الله رئیسی این جرئت و جسارت را پیدا کرد که مقابل رژیم غاصب صهیونیستی بایستد کمااینکه ما شاهد بودیم مبارزان یمنی این جسارت را پیدا کردند که مقابل جبهه غرب و ناتو بایستند این در حالی است که تا قبل از این هیچ کشوری این جرئت و جسارت را نداشت که مقابل جبهه غرب و ناتو بایستند.

فرامرزیان افزود: شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی به مانند شهید حاج قاسم سلیمانی در حمایت از ولایت و رهبری، پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی یک الگو و نمونه است که امید است افرادی که در مسند قدرت هستند از مکتب آیت‌الله رئیسی و حاج قاسم سلیمانی الگوگیری کنند.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین بهروز شمسی‎فر، امام جمعه موقت خرم‎آباد در رابطه با ویژگی‎ها و شاخص‌های شهید خدمت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی مباحثی را بیان کرد و در ادامه نیز دو تن از مداحان آقایان عباس‌نژاد و یوسفی به مداحی پرداختند.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 3.137.219.237 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: دوشنبه, 26 شهریور,1403