گزارش تصویری حضور جهادگران سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان به مناسبت سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی در نماز سیاسی عبادی نماز جمعه

شنبه, 13 مرداد,1403

گزارش تصویری حضور  جهادگران سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان به مناسبت سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی در نماز سیاسی عبادی نماز جمعه

جهادگران سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان به مناسبت سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی در نماز سیاسی عبادی نماز جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ شهرستان رشت شرکت کردند.

 

آیت الله فلاحتی رفع نگرانی کشاورزان توسط شرکت های بیمه که محصولات کشاورزیشان همچون برنج، چای و زیتون در بارندگی های اخیر خسارت دیدند را مهم و ضروری دانست.

 اشاره به دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به مسائل فرهنگی و اجتماعی نکته دیگری بود که خطیب نماز جمعه رشت بدان اشاره کرد و گفت دولت جدید باید به آسیب‌های فرهنگی که از سوی دشمن تحمیل می‌شود، توجه داشته باشد.

آیت الله فلاحتی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی اولویت را با حل مسائل اقتصادی دانستند و از زحمات شهید آیت الله رئیسی در این خصوص قدردانی کرده و فرمودند باید این تلاش‌ها ادامه یابد و بر آن افزوده شود.

ایشان همچنین در خصوص به شهادت رسیدن اسماعیل هنیه عنوان کرد خوشحالی موقت رژیم صهیونیستی با نابودی کامل و محو آنها به پایان خواهد رسید.

در پیش بودن روز خبرنگار و گرامیداشت شهدای مدافع حرم دیگر مواردی بود که بدان اشاره شد.

در پایان نماز جمعه، سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی به عنوان مولود انقلاب اسلامی در ۱۶ مرداد، گرامی داشته شد و همچنین از حضور جهادگران این سازمان در میعادگاه الهی نماز جمعه، قدردانی گردید.

 

#معاونت فرهنگی و کانون بسیج اساتید سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 18.190.160.66 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: پنجشنبه, 29 شهریور,1403