فرهنگ جهادی در جهاد دانشگاهی جریان دارد

یکشنبه, 14 مرداد,1403

فرهنگ جهادی در جهاد دانشگاهی جریان دارد

به گزارش ایکنا از لرستان، فرهاد فرامرزیان، رئیس جهاد دانشگاهی لرستان، امروز ۱۳ مردادماه، در مراسم افتتاح دبیرخانه قرارگاه جهادی دانشجویی شهید ابراهیم هادی که در جهاد دانشگاهی لرستان که به مناسبت فرارسیدن سالگرد تأسیس جهاد دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: این نهاد بودجه دولتی در اختیار ندارد و اغلب فعالیت‌های خود را از طریق کسب درآمد به‌واسطه خدمات و محصولات ارائه‌ شده انجام می‌دهد تا بتواند خدمات بیشتری به مردم بدهد که این یک نمونه از فرهنگ جهادی است.

وی بیان کرد: فرهنگ و مدیریت جهادی برخاسته از یک جریان بالنده و ارزشمند در سطح جامعه است و تمامی هم و غم ما در جهاد دانشگاهی انجام فعالیت‌های جهادی و منحصربه‌فرد است.

فرامرزیان گفت: جهاد دانشگاهی همواره دغدغه‌های جدی در حوزۀ ترویج گفتمان و حرکت جهادی در بین دانشجویان داشته و دارد.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان افزود: جهاد دانشگاهی در سال‌هایی که کمتر به این موضوع توجه می‌شد، تلاش کرد حرکتی را آغاز کرده و این نگاه را در جامعه دانشگاهی ترویج دهد.

وی بیان کرد: با توجه به نگاه مثبت جامعه دانشگاهی به حرکت‌های جهادی، لازم است مجموعه‌هایی که در حوزه فرهنگی، اجتماعی جوانان و دانشجویان فعالیت می‌کنند، با هم‌افزایی بیشتر در این حوزه قدم بردارند.

فرامرزیان تصریح کرد: تلاش مجموعه جهاد دانشگاهی و سازمان دانشجویان به عنوان شبکه فراگیر دانشجویی جهاد دانشگاهی در لرستان و کشور بر این است که فرهنگ و الگوی جهادی را به یک گفتمان همگانی تبدیل کنیم.

در پایان این مراسم علی نظری شیخی به عنوان دبیر قرارگاه فعالیت‌های جهادی و خیریه‌ی دانشگاهیان لرستان معرفی و منصوب شد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 3.139.82.132 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: پنجشنبه, 29 شهریور,1403