پیشتازی جهاد دانشگاهی لرستان در ایجاد قرارگاه جهادی

یکشنبه, 14 مرداد,1403

پیشتازی جهاد دانشگاهی لرستان در ایجاد قرارگاه جهادی

حجت‌الاسلام والمسلمین هادی گراوند، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان، امروز ۱۳ مرداد ماه، در آیین افتتاح دبیرخانه قرارگاه جهادی دانشجویی شهید ابراهیم هادی که به مناسبت سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی برگزار شد، گفت: قرارگاه جهادی دانشگاهیان می‌تواند خیر و برکات فراوانی برای دانشگاهیان داشته باشد.

وی بیان کرد: با توجه به وضعیت مالی امروزه بیشتر دانشجویان، مجموعه‌های مختلف باید به کمک بیایند که یک جوان بتواند کاری را انجام دهد.

گراوند بیان کرد: در مقطعی که خیلی از خباثت‌ها برای دوری جامع عمومی از جامعه دانشگاهی انجام می‌شود، تشکیل قرارگاهی که دانشجویان و دانشگاهیان را دخیل می‌کند، باعث تقویت حس نودوستی، برداشتن گام متفاوت در عرصه خدمت، رفع نیازهای اساسی و ... می‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان لرستان گفت: وظیفه انسانی و اخلاقی ما تربیت، احساس مسئولیت، تأسی به سیره ائمه(ع)، لبیک به فرمان مقام معظم رهبری منوط به تشویق و ترغیب کردن به سمت کمک و همدلی است که در عین حال باعث خوش‌بینی می‌شود و حتی نگاه مثبت به مجموعه دانشگاهیان و نسل جدید را تغییر می‌دهد.

وی بیان کرد: این قرارگاه اثرات تربیتی روی جوان ما می‌گذارد و در راستای نشر زیبایی‌ها و خوبی هاست لذا حمایت‌های مختلف و همراهی دستگاه‌ها خوب است.

گراوند افزود: ورود مجموعه دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری به اینگونه فعالیت‌های فرهنگی، دینی و اعتقادی مانند ایجاد قرارگاه جهادی یک حلقه وصل بوده و باعث می‌شود همدلی، همراهی و انسجام بیشتر داشته باشد که یک فعالیت متفاوت‌تر و پررنگ‌تر شکل بگیرد که جهاد دانشگاهی جلوتر و پیشتازتر از بقیه دانشگاه‌ها پیش آمده است.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 3.145.85.151 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: پنجشنبه, 29 شهریور,1403