چاپ ۱۷ عنوان کتاب در سازمان انتشارات جهاددانشگاهی لرستان

دوشنبه, 15 مرداد,1403

چاپ ۱۷ عنوان کتاب در سازمان انتشارات جهاددانشگاهی لرستان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی لرستان، فرهاد فرامرزیان، رئیس جهاددانشگاهی لرستان، روز گذشته، ۱۴ مردادماه، در آیین رونمایی از تازه‌های انتشارات جهاددانشگاهی واحد لرستان که به‌مناسبت گرامیداشت سالروز تأسیس جهاددانشگاهی برگزار شد، با تبریک به‌مناسبت سالروز تأسیس این نهاد گفت: جهاددانشگاهی در حوزه‌های مختلفی ورود پیدا کرده که خیلی از دستگاه‌ها و وزارت‌خانه‌ها توان و قابلیت این کار را نداشته‌اند.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی در استان‌های مختلف فعالیت‌های گسترده‌ای دارد، به فعالیت جهاددانشگاهی لرستان در حوزه درمان ناباروری اشاره کرد و افزود: این نهاد در حوزه درمان ناباروری بسیار موفق عمل کرده و مأموریت بزرگ خود را در حوزه جوانی جمعیت به خوبی انجام داده است.

فرامرزیان با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی به‌صورت شبکه‌ای فعالیت می‌کند، تصریح کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جوانی جمعیت، این واحد انقلابی در لرستان در این عرصه ورود کرده و خوشبختانه در حال حاضر دارای یکی از مراکز مهم درمان ناباروری در غرب کشور است.

فرامرزیان به گیاهان دارویی نیز گریزی زد و با بیان اینکه لرستان زیستگاه اصلی گیاهان دارویی در سطح کشور است، بیان کرد: در لرستان ۱۷۰۰ گونه گیاهان دارویی وجود دارد. جهاددانشگاهی لرستان چند سالی است در این عرصه ورود کرده و با راه‌اندازی مرکز تحقیقات گیاهان دارویی در بام خرم‌آباد اقدامات خوبی انجام داده است.

رئیس جهاددانشگاهی لرستان ادامه داد: این واحد در زمینه شرکت‌های دانش‌بنیان نیز فعالیت خوبی دارد؛ در حال حاضر ۴۱ شرکت دانش‌بنیان با معاونت تجاری‎‌سازی جهاددانشگاهی لرستان همکاری دارند.

رئیس جهاددانشگاهی لرستان در ادامه این جلسه به چاپ ۱۷ عنوان کتاب طی امسال در سازمان انتشارات جهاددانشگاهی واحد لرستان اشاره کرد و گفت: این واحد با توجه به ضعف‌هایی که در استان در زمینه چاپ و نشر کتاب وجود داشت با راه‌اندازی سازمان انتشارات به موضوع نشر کتاب جامعه دانشگاهی ورود پیدا کرد.

فرامرزیان بیان کرد: طی دو سالی که از فعالیت این سازمان در جهاددانشگاهی لرستان می‌گذرد، شاهد استقبال خوبی از سوی نویسندگان بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه هر مأموریتی که به جهاددانشگاهی لرستان محول شده نتیجه آن مثبت بوده است، گفت: جهاددانشگاهی لرستان این آمادگی را دارد که در زمینه نشر کتاب تخفیفات ویژه‌ای به نویسندگان دانشگاهی ارائه دهد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 18.117.183.240 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: جمعه, 30 شهریور,1403