گرامیداشت چهل وچهارمین سالروزجهاددانشگاهی

دوشنبه, 22 مرداد,1403

گرامیداشت  چهل وچهارمین سالروزجهاددانشگاهی

                                                                                                                                                                                     

رییس جهاددانشگاهی استان کرمان:
یکی از مولفه‌های مهم جهت توسعه‌ی پایدار ارتباط مستمر و نظام‌مند مراکز علمی و تحقیقاتی با مراکز صنعتی است
رییس جهاددانشگاهی استان کرمان با بیان اینکه یکی از مولفه‌های مهم جهت توسعه‌ی پایدار ارتباط مستمر و نظام‌مند مراکز علمی و تحقیقاتی با مراکز صنعتی است، افزود: باید در راستای تحقق رهنمود سال "جهش تولید با مشارکت مردم" که از سوی رهبر فرزانه انقلاب تعیین شده است، هدفمند حرکت کنیم.
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، دکتر مهدی بازمانده ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی، با اشاره به کارخانه فرآوری مواد معدنی جهاددانشگاهی استان گفت: در حال حاضر این کارخانه پیشرفت 90 درصدی داشته است که علاوه بر تولید، آموزش در محیط صنعتی، پژوهش و نوآوری، ارایه خدمات به معادنِ خام فروش،
بومی سازی قطعات و تجهیزات صنعتی از اهداف تاسیس این کارخانه می باشد.

https://kerman.acecr.ac.ir/fa/news/74263

                                                                                          

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی: فعالیت‌های فرهنگی جهاددانشگاهی هموارکننده مسیر نوآوری و پیشرفت است
 معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کرمان با بیان اینکه جهاد دانشگاهی با شناخت نیاز فرهنگی نسل جدید، سنجش و اولویت‌بندی برنامه‌ها، مولود حرکات فرهنگی است، گفت: جهاددانشگاهی همواره در مسیر نوآوری و پیشرفت حرکت کرده و برای رفع چالش‌ها و نیازها مشارکت اثربخشی داشته است و با انجام کار فرهنگی تحول‌گرا و تعالی‌گرا، پویایی لازم را فراهم می‌کند.
 به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، نجمه موسی‌پور، به‌مناسبت سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی کرمان به تشریح فعالیت‌های فرهنگی این نهاد مقدس در کرمان پرداخت و گفت: جهاددانشگاهی با هدف گسترش تحقیقات، شکوفایی استعدادها در سطح جامعه و برای رسیدن به خودکفایی، توسعه فرهنگی و با مأموریت رفع نیازهای بر زمین مانده تأسیس شده و با اعتماد به جوانان و با تکیه بر تعهد، توانمندی، تخصص و خلاقیت، کارنامه درخشانی ثبت کرده است.

https://kerman.acecr.ac.ir/fa/news/74319

                                                                          

جهاددانشگاهی می‌تواند نشان‌دهنده مسیر توسعه کشور باشد  نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: جهاددانشگاهی امروز می‌تواند چراغ به دست در پیشروی واحدهای اقتصادی حرکت کند و مسیر توسعه و پیشرفت را نشان دهد.
 به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، شهباز حسن‌پور نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی اظهار کرد: جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد غیردولتی و علمی همواره نقشی موثر و سازنده‌ در جامعه و نظام اسلامی داشته است.

https://kerman.acecr.ac.ir/fa/news/74084/

                                                      

نماینده کرمان و راور در مجلس:
🔹جهاد دانشگاهی به حوزه معدن و ترویج کشاورزی مدرن ورود کند
 نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: در بخش کشاورزی نیز با توجه به اینکه با کمبود آب مواجه هستیم و نیاز است از آب موجود به بهترین نحو استفاده کنیم، جهاد دانشگاهی اگر ورود کند و بتواند با دانش و کار جهادی، کشاورزی مدرن و پیشرفته را با استفاده از تکنیک و امکانات روز در استان ترویج کند، خدمت بسیار بزرگی خواهد بود.

http://isna.ir/xdRFL3

 

 

پیام معاون استاندار کرمان به مناسبت سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی امیر حسن‌زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان به مناسبت ۱۶ مرداد، چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی پیام تبریکی صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«جهاددانشگاهی نهادی انقلابی و علمی است که توانسته با مجاهدت‌های اساتید و کارکنان خدوم این مجموعه ارزشمند، نقش موثری در ارتقاء شاخص‌های علمی و فرهنگی کشور ایفا کند و با هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) روز به روز بالنده‌تر و شکوفاتر شود.

https://kerman.acecr.ac.ir/fa/news/74344

معاون استاندار کرمان: جهاد دانشگاهی به بحث «نظارت هوشمند بر بازار» ورود کند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: امروز خلاء بازار ما، عدم نظارت هوشمند است و جهاد دانشگاهی در زمینه IT و هوشمندسازی می‌تواند با همکاری اتاق اصناف، تعزیرات و جهاد کشاورزی یک پلتفرم «نظارت هوشمند مردم بر بازار» را طراحی و این مسئله کشور را حل کند.
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، امیر حسن زاده در گفت و گو یی ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگردتشکیل جهاد دانشگاهی اظهار کرد: این نهاد با هدف مقدسی تاسیس شده و تا امروز در حوزه‌های مختلف خود را بروز داده و نشان داده که مسیرش خوب است.

https://kerman.acecr.ac.ir/fa/news/74461/

                                                                  

نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس:   جهاددانشگاهی نیروی انسانی کارآمد و متعهد برای نظام اسلامی تربیت می‌کند
 نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاددانشگاهی در دولت‌های پیشین نشان داده که با ارائه آموزش‌های تخصصی و پژوهشی قادر است نیروی انسانی کارآمد و متعهد برای نظام اسلامی تربیت کند.
 به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، بهنام سعیدی ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی اظهار کرد: جهاددانشگاهی با بیش از چهار دهه فعالیت در حوزه‌های پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و فناوری به عنوان یکی از نهادهای پیشرو در توسعه علم و فناوری کشور شناخته می‌شود.
 https://kerman.acecr.ac.ir/fa/news/74615/

 

                                                                              

امام جمعه بم: اقدامات تحولی جهاددانشگاهی در کشور محسوس است
امام جمعه بم گفت: اقدامات تحولی جهاددانشگاهی در کشور محسوس است و دستاوردهای بزرگی با همت این نهاد در طول سالیان بعد از انقلاب حاصل شده است.
 به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، حجت‌الاسلام قاسم دانشی ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی منشاء آثار و اقدامات بزرگی بوده و توقع می‌رود امور مهم دست‌ نایافتنی و یا در مجرای دستگاه‌ها و مراکز علمی را با همت بلند جهادی، به نتیجه مطلوب برساند.

https://kerman.acecr.ac.ir/fa/news/74625/

                                                                                              

فرماندار بم:  جهاددانشگاهی در راه عزت و پیشرفت دانش‌بنیان کشور گام برمی‌دارد
 فرماندار شهرستان بم گفت: جهاددانشگاهی در ۴۴ سال از فعالیت خود همواره مصمم بوده تا با اعتماد به جوانان و اتکاء بر مدیریت جهادی الهام گرفته از ایمان اسلامی به دنبال ارائه دانش، فناوری، تجاری‌سازی و ایجاد زیرساخت فرهنگی موردنیاز در راه عزت و پیشرفت دانش‌بنیان کشور گام بردارد.
 به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان کرمان، محمد برزنگ با اشاره به چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی اظهار کرد: بدون تردید اگر بتوانیم در جامعه شرایطی فراهم کنیم که علم و تحقیق با هم همسو شوند، راه تعالی و پیشرفت کشور کماکان باز خواهند ماند.

https://kerman.acecr.ac.ir/fa/news/74656/

 

                                                                   

                                          جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان
 
                                         اینفوگرافی/ فرهنگی
 
                                                                                                                                                       #چهل_و_چهارمین_سالگرد_تشکیل_جهاددانشگاهی_مبارک

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 3.144.232.191 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: جمعه, 30 شهریور,1403