جهاد دانشگاهی لرستان پایه‌گذار سنت حسنه تقدیر از اساتید دانشگاهی است

چهار شنبه, 24 مرداد,1403

جهاد دانشگاهی لرستان پایه‌گذار سنت حسنه تقدیر از اساتید دانشگاهی است

علی فتح‌اللهی ۲۳ مرداد ماه، در پنجمین دوره طرح ملی نکوداشت مفاخر ایران اسلامی شیخ‌الرئیس، تجلیل از پروفسور علی حیدری که به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی لرستان برگزار شد، با اشاره به پایه‌گذاری سنت حسنه تقدیر از اساتید دانشگاهی توسط این نهاد در لرستان، اظهار کرد: تقدیر از اساتید دانشگاهی سنت جالبی است و همین که به یاد اساتید هستید کاری بسیار ارجمند و ارزشمند است.

فتح‌اللهی افزود: حدود ۲۷ سال است که در دانشگاه لرستان و دانشکده ادبیات در خدمت دکتر فتح‌اللهی هستیم و از محضرشان استفاده کردیم که آثار علمی زیادی را به جامعه علمی ارائه کردند.

این عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان گفت: دکتر حیدری قلم توانمندی دارد که شاهد آن صدها مقاله و پژوهش فاخر در رشته ادبیات فارسی است که با یک جستجوی کوچک در اینترنت می‌توان گوشه‌ای از آن‌ها را مشاهده کرد.

وی با اشاره به تبحر دکتر حیدری در زمینه حافظ‌شناسی و خاقانی‌شناسی، بیان کرد: او در زمینه ادبیات فارسی یکی از اساتید جامع‌الاطرافی است که باید قدردان زحماتش برای جامعه علمی لرستان باشیم، وی در زمینه مباحث علمی دقت مثال‌زدنی داشته و بسیار دقیق و موشکافانه کار می‌کند.

فتح‌اللهی تأکید کرد: دکتر حیدری یکی از مفاخر ادبی لرستان بوده و خواهد بود.

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 3.141.7.70 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: پنجشنبه, 29 شهریور,1403