آیین اختتامیه پویش «مداد رنگی» در لرستان برگزار شد

شنبه, 03 شهریور,1403

آیین اختتامیه پویش «مداد رنگی» در لرستان برگزار شد

به گزارش ایکنا از لرستنان، به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی لرستان و با همکاری مرکز نیکوکاری کوثر آیین اختتامیه سومین دوره پویش دانشجویی ـ مردمی جمع‌آوری کیف و لوازم‌التحریر تحت عنوان «مداد رنگی»، به نفع کودکان محروم خرم‌آباد امروز، سوم شهریورماه برگزار شد.

این آیین با حضور امین آزادبخت، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد لرستان، حجت‌الاسلام احمد صفرزاده، مسئول توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد منطقه یک خرم‌آباد، میرزایی، سرپرست کمیته امداد شهرستان خرم‎آباد، جمعی از مددجویان، خیران، مدیران مراکز نیکوکاری و اعضای گروه «همدلان مسیر عشق» در سالن اجتماعات کمیته امداد امام خمینی(ره) استان لرستان برگزار شد.

پیمان محمدی، مسئول گروه همدلان مسیر عشق در این آیین به معرفی فعالیت‌های گروه «همدلان مسیر عشق» پرداخت و گفت: این گروه از سال ۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است و در جریان سیل پلدختر و زلزله خوی خدمات خوبی به کودکان و نوجوانان و دانش‌آموزان این شهرستان‌ها ارائه داد.

وی با بیان اینکه گروه همدلان مسیر عشق ۱۵۰۰ دانش‌آموز از ۳۱ استان کشور را تحت پوشش دارد، ادامه داد: این گروه موفق شده ۳۰ درصد از دانش‌آموزانی که ترک تحصیل کرده بودند را به مسیر تحصیل برگشت دهد.

حجت‌الاسلام احمد صفرزاده، مسئول توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد منطقه یک خرم‌آباد در این مراسم با اشاره به اهمیت انفاق و کمک به نیازمندان، گفت: ۱۷۰۰ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد لرستان قرار دارند.

وی به مشارکت خوب مراکز نیکوکاری و مؤسسات خیریه اشاره کرد و افزود: کمیته امداد وظیفه دارد از خانواده‌های بی‌بضاعت و نیازمند حمایت کند و در این بین مراکز نیکوکاری و مؤسسات خیریه کمک حال خوبی برای کمیته امداد هستند و از لحاظ اجتماعی دین خود به نیازمندان را ادا می‌کنند.

صفرزاده با بیان اینکه نباید اجازه دهیم دانش‌آموزی به‌خاطر محرومیت از تحصیل باز بماند و ترک تحصیل کند، اضافه کرد: نزدیک به چهار هزار دانش‌آموز لرستانی که ترک تحصیل کرده بودند با حمایت کمیته امداد به چرخه تحصیل بازگشتند.

مسئول توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد منطقه یک خرم‌آباد به اجرای طرح اکرام اشاره کرد و گفت: طرح اکرام یک طرح موفق در کمیته امداد امام خمینی(ره) است که امید است در قالب این طرح بتوانیم خدمتگزار خوبی برای کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست باشیم.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 3.15.138.246 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: دوشنبه, 26 شهریور,1403