دیدار صمیمانه مسلمی‌نائینی با کارکنان جهاد دانشگاهی لرستان برگزار شد

سه شنبه, 24 مهر,1403

دیدار صمیمانه مسلمی‌نائینی با کارکنان جهاد دانشگاهی لرستان برگزار شد

به گزارش ایکنا از لرستان، دیدار صمیمانه و هم‌اندیشی حسن مسلمی‌ نائینی، رئیس جهاد دانشگاهی با رئیس، معاونان و کارکنان جهاد دانشگاهی واحد لرستان برگزار شد.

این دیدار عصر امروز، ۲۳ مهرماه در جریان سفر مسلمی‌نائینی به استان لرستان در سالن اجتماعات جهاد دانشگاهی لرستان برگزار شد.

رئیس جهاد دانشگاهی در این دیدار با تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت معصومه(س) به جایگاه والای کریمه اهل‌بیت(ع) اشاره کرد و گفت: بسیاری از مدارس علمیه کشور در شهر قم و در جوار بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) قرار دارند و بسیاری از بزرگان علمی و فضلا علاقمند هستند پس از مرگ در جوار بارگاه این بانوی مکرمه دفن شوند این در حالی است که خادمی در بارگاه کریمه‌ اهل‌بیت حضرت معصومه(س) افتخار بزرگی است.

وی به فعالیت‌های متنوع و مختلف جهاد دانشگاهی اشاره کرد و افزود: مرحوم سعید کاظمی‌آشتیانی در رشد طب تولید مثل، فناوری سلول‌های بنیادی و همانندسازی در ایران نقش بسزایی داشت.

مسلمی‌نائینی با اشاره به اینکه سه میلیون و ۵۰۰ هزار زوج نابارور در کشور داریم که از نداشتن فرزند در عذاب هستند، ادامه داد: راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری در جهاد دانسگاهی واحد لرستان یک خدمت و فعالیت ارزنده در راستای امیدبخشی به زوج‌های نابارور است.

وی با بیان اینکه لرستان یکی از استان‌های جذاب کشور است که قابلیت گردشگری دارد، اظهار کرد: لرستان در یک موقعیت استراتژیک قرار دارد و می‌توان از این ظرفیت برای ایجاد پژوهشکده گردشگری در استان استفاده کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی با بیان اینکه باید به زیست بوم و تجاری‌سازی توجه شود، اضافه کرد: مرکز تحقیقات جهاد دانشگاهی در بام لرستان یک قابلیت ویژه در تولید گیاهان دارویی دارد و باید آن را توسعه داد تا نسبت به فرآوری و صادرات تولیدات آن‌ها اقدام کرد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 3.133.111.49 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: سه شنبه, 01 آبان,1403