چاپ کتاب الفبای سیاستگذاری عمومی

یکشنبه, 29 مهر,1403

چاپ کتاب الفبای سیاستگذاری عمومی

کتاب «الفبای سیاست‌گذاری عمومی» دریچه‌ای به‌سوی درک عمیق‌تر این حوزه مهم و پویا می‌گشاید. این اثر به‌مثابه یک راهنمای جامع و کاربردی، خواننده را با مفاهیم بنیادی، نقش‌ها و وظایف، ابزارها و روش‌ها و چالش‌های پیش روی سیاست‌گذاری عمومی آشنا می‌کند.

 

«الفبای سیاست‌گذاری عمومی» صرفاً یک منبع آموزشی برای دانشجویان و متخصصان این رشته نیست، بلکه ابزاری ارزشمند برای همه‌کسانی است که دغدغه مشارکت در فرآیندهای تصمیم‌گیری و اجرایی و خلق آینده‌ای بهتر رادارند.

 

مطالعه این کتاب به خواننده در کسب مهارت‌های لازم برای تحلیل، ارزیابی و طراحی سیاست‌های کارآمد یاری می‌رساند. با به‌کارگیری این آموزه‌ها، می‌توان به یک شهروند آگاه‌تر و مشارکت‌کننده‌تر در عرصه سیاست‌گذاری عمومی تبدیل شد.

 

هدف نهایی این پژوهش، فراتر از شرح مراحل و عناصر کلیدی سیاست‌گذاری عمومی است. در اینجا، تلاش بر آن است تا خواننده با درک عمیق‌تر چالش‌ها و معضلات این حوزه، توانایی درک و اجرای سیاست‌های اثربخش‌تر را به دست آورد و نقشی فعال در ایجاد تحولات مثبت اجتماعی ایفا کند.

«الفبای سیاست‌گذاری عمومی» با تمرکز بر ارائه راه‌حل‌های عملی و مؤثر، به دنبال توانمندسازی افراد در این حوزه است تا با اتخاذ بهترین تصمیمات و سیاست‌ها، به ارتقای رفاه اجتماعی و توسعه پایدار جامعه کمک کنند

 

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 18.191.239.251 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: سه شنبه, 01 آبان,1403