در راستای اجرای طرح ملی "ایران، مرز پرگهر" امضای قرارداد مرکز گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان ایران با خانه صنعتکاران ایران

یکشنبه, 03 بهمن,1400

 در راستای اجرای طرح ملی "ایران، مرز پرگهر" امضای قرارداد مرکز گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان ایران با خانه صنعتکاران ایران

 

به گزارش مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران وابسته به سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، ظهر دیروز ‌ قرارداد با خانه صنعتکاران ایران به منظور افزایش و گسترش اجرای طرح ملی ایران مرز پرگهر در سراسر کشور فیمابین رحیم یعقوب زاده مدیر مرکز گردشگری  علمی ­ـ فرهنگی دانشجویان ایران و سیدعلیرضا هاشمی کمالی مدیرعامل و رییس هیات مدیره موسسه غیرانتفاعی خانه صنعتکاران ایران  منعقد شد.

 

کمک به تسهیل و تعمیق بازدیدهای علمی دانشجویان در طرح ملی ایران مرز پرگهر از پروژه‌های صنعتی کشور از جمله اقداماتی است که در راستای اجرای این همکاری می‌تواند اثربخش باشد.

همچنین ایجاد کمیته‌های مشترک با مراکز تحقیقاتی کشور، بازدید از واحدهای تولیدی بخش صنعت، معدن و کشاورزی کشور، حضور دانشجویان و نخبگان در پروژه‌های اقتصادی و ملاقات با صنعتگران، کمک به اشتغال و کارآفرینی در بخش‌های مختلف صنعت و ... ازجمله موارد همکاری در این قرارداد می‌باشد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 3.142.250.114 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: سه شنبه, 11 اردیبهشت,1403