اعلام برگزیدگان مقدماتی هفتمین مسابقه ملی «دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه هنر»

شنبه, 13 اسفند,1401

اعلام برگزیدگان مقدماتی هفتمین مسابقه ملی «دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه هنر»

 

 

به گزارش نمایندگی ایسنا در دانشگاه هنر، جلسه ارائه و داوری مرحله مقدماتی هفمین دوره مسابقه ملی دفاع سه دقیقه‌ای پایان نامه هنر با حضور شرکت کنندگان و داوران این رویداد برگزار شد و نتایج جمعبندی داوران این رویداد امروز دهم اسفندماه به انتشار رسید و «محمد خراسانی زاده» و «مریم اسدالهی» به عنوان برگزیدگان این دوره به مرحله کشوری این رویداد ملی راه پیدا کردند.

محمد خراسانی زاده با پایان نامه «بدیع الزمان جزری؛ نقطه عطف فرآیند علمی هنری طراحی محصول در تمدن اسلامی» و مریم اسدالهی با پایان نامه «طراحی ایستگاه شارژ وسایل حمل و نقل انفرادی دوچرخ» در این رویداد شرکت کرده بودند.

همچنین دکتر علی روحانی عضو هیات علمی رشته سینما دانشگاه هنر، دکتر فائزه طاهری عضو هیات علمی رشته ارتباط تصویری دانشگاه هنر و دکتر بهزاد صحتی مدیرگروه عکاسی دانشگاه هنر و معماری پارس؛ ارائه‌های شرکت‌کنندگان این رویداد را داوری کردند.

مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه‌ای بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی، بیانی و ایده‌پردازی در دانشجویان و فرصتی برای برقراری ارتباط بین فضای دانشگاه، صنعت و جامعه و کاربردی‌کردن پژوهش‌ها و تحقیقات دانشجویی است.

این مسابقات از سال ۲۰۰۸ میلادی در دانشگاه کوئینزلند استرالیا آغاز شده و در حال حاضر در تعداد زیادی از دانشگاه‌های معتبر دنیا اجرا می‌شود. در ایران به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی این مسابقات از سال ۱۳۹۵ آغاز شد و تاکنون شش دوره از آن برگزار شده است.

رویداد هفتمین دوره مسابقه ملی دفاع سه دقیقه پایان نامه ویژه دانشجویان هنری سراسر کشور به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر و با حمایت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی در اسفندماه جاری برگزار شد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 3.148.102.90 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: پنجشنبه, 06 اردیبهشت,1403