اختتامیه مرحله استانی هفتمین دوره مسابقه ملی پایان نامه سه دقیقه ای

چهار شنبه, 27 اردیبهشت,1402

اختتامیه مرحله استانی هفتمین  دوره مسابقه ملی پایان نامه سه دقیقه ای

 

اختتامیه مرحله استانی هفتمین دوره «مسابقه‌ ملی پایان‌نامه‌ سه‌دقیقه‌ای» 25 اردیبهشت ‌ماه 1402در سالن جلسات معاونت بهداشت و درمان علوم پزشکی گیلان برگزار گردید

داوری این مسابقه، که طی آن دانشجویان در عرض سه دقیقه از پایان‌نامه خود دفاع می‌کنند، به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی گیلان در تاریخ 12 اردیبهشت ماه 1402 برگزار شده بود.

زهرا جنسی، دبیر اجرایی مرحله استانی این مسابقات در گیلان، هدف از برگزاری این مسابقه را طرح ایده‌های خلاقانه دانشجویان و ارزیابی مهارت‌های ارتباطی آنان دانست و عنوان کرد: این مسابقات می‌تواند بستری برای معرفی صاحبان صنایع و دانشجویان باشد تا ایده‌های خلاقانه خود را کاربردی نمایند.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا از نهادهای دولتی و خصوصی متعددی ازجمله استانداری گیلان ، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گیلان،  مرکز ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه گیلان، بنیاد نخبگان گیلان ، پارک علم و فناوری گیلان، و .... دعوت به عمل آمد.

شفیعی سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی گیلان ضمن تشکر از تلاشهای تیم اجرایی و داوران برای برگزاری این مسابقه در استان گیلان همچنین تبریک به نفرات برگزیده به لزوم اجرای این مسابقات جهت بهره مندی هر چه بیشتر دانشجویان و دانش آموختگان اشاره داشتند. 

در این برنامه مهندس روحی سرپرست معاونت پشتیبانی سازمان جهاد دانشگاهی گیلان نیز حضور داشتند و به معرفی سازمان جهاد دانشگاهی، کارکردها، پتانسیل ها و نقاط قوت این سازمان پرداختند

دکتر صابری نماینده پارک علم و فناوری در نشست اختتامیه این مراسم ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این مسابقه ملی در استان گیلان، از ایده های دانشجویان و ارائه ی پایان نامه های کاربردی به پارک علم و فناوری استقبال کردند.  

در ادامه دبیر اجرایی این مسابقه تصریح کرد: مرحله استانی این دوره از مسابقات که برای دومین بار در استان گیلان برگزار شد، بالغ بر ۳۰ شرکت‌کننده از دانشگاه‌های استان گیلان داشت و با همکاری بنیاد نخبگان گیلان تعداد قبل توجهی از دانشجویان نخبه استان جذب و در این مسابقه شرکت داشتند. داوری این مسابقات توسط تیم داوری سه نفره از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های استان گیلان صورت پذیرفت. 

دبیر اجرایی مرحله استانی مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه‌ای در گیلان افزود: آفای امیر حسین طغرلیان، خانم ساناز نعمتی و خانم مینا پیرزاده سه نفر برگزیده مرحله استانی این مسابقات بودند که با لوح تقدیر و هدایای نقدی از آنها تقدیر به‌عمل آمد. معرفی نفرات برگزیده برای حضور در مرحله کشوری از دیگر امتیازات در نظر گرفته‌شده برای برگزیدگان این مسابقات بود. همچنین ضمن تقدیر از داوران و تیم اجرایی، برای تمامی شرکت‌کنندگان گواهی حضور صادر شد.

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 3.136.97.64 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: جمعه, 14 اردیبهشت,1403