این نظرسنجی با هدف دریافت نظرات مشتریان به منظور ایجاد حداکثر تطابق ممکن میان سلایق و انتظارات مشتریان با پروسه انتخاب و طراحی محصولات آتی در گروه سایپا توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا)شعبه همدان انجام شد.
طرح فوق به سفارش مرکز مطالعات راهبردی و رسانه گروه خودروسازی سایپا در ششمین نمایشگاه بینالمللی خودرو و قطعات شهر همدان و به منظور دریافت نقطه نظرات بازدیدکنندگان از محصولات گروه خودروسازی سایپا با همکاری مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا)-شعبه همدان اقدام نمود.
در این نمایشگاه، نظرسنجی نسبت به محصولات گروه سایپا نظیر شاهین پلاس، اطلس، سهند، چانگان CS55 پلاس، ایدو EV تاکسی، تویوتا کرولا هیبرید، پیکاپ پادرا پلاس انجام شد.
هدف از انجام فرایند نظرسنجی در نمایشگاه بین المللی شهر همدان،ضمن دریافت بازخورد مشتریان نسبت به هریک از محصولات جدید، تحلیل و ارسال نظرات آنان به واحدهای ذیربط بمنظور ایجاد حداکثر تطابق ممکن میان سلایق و انتظارات مشتریان با پروسه انتخاب و طراحی محصولات آتی در گروه سایپا میباشد.
شایان ذکر است، پرسشگران مرکز ایسپای همدان به مدت 4 روز از 18 لغایت 21 تیرماه1403 در نمایشگاه بینالمللی خودرو و قطعات شهر همدان به ارزیابی دیدگاه شرکت کنندگان پرداختند.