درباره سیمای سدا: سه دقیقه با کتابهای محیط زیستی "برند سازی شهری با تاکید بر جاذبه های نا ملموس گردشگری شهری"

کانون دیارپاک با همکاری پژوهشکده محیط زیست

دراین ویدیوها تصمیم داریم کتاب های محیط زیستی را به شما معرفی کنیم .

 

کتاب : برندسازی شهری با تاکید برجاذبه های ناملموس گردشگری شهری.

 

🔰 نویسندگان:  دکتر محمد اسکندری نوده ،  دکتر سلمان فیضی  و یاسر قلی پور.

 

معرفی کتاب: سیده فاطمه سرافراز(عضوسازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان گیلان)

 درباره کتاب :رقابت در میان شهرها برای دستیابی به منافع و مزایای بیشتر موجب شده است تا سیاست گزاران بر ابزارهای جدیدی در استراتژی های برنامه‌ریزی تمرکز نموده و به سمت استفاده از مفاهیمی مانند برندسازی شهری گام بردارند.  چنین شرایطی جایگاه برندسازی را به عنوان عاملی تاثیرگذار بر توسعه شهرها،  مهم و حیاتی نموده است.  مبتنی بر این دیدگاه نیز کتاب پیشرو به تفصیل و با نگرشی نو در باب برندسازی شهری به بحث و کنکاش پرداخته و تلاش نموده است،  توجه به جاذبه های گردشگری بر آمده از میراث فرهنگی ناملموس را به عنوان راه میانه‌ای در برندسازی شهرهای ایرانی معرفی نماید.  بررسی های ذکر شده خواننده راه به درک مفاهیم زیر قادر می سازد:

- برندسازی مقاصد شهری:  نظریه ها، مسائل و و مفاهیم

-  گردشگری شهری و مفاهیم تاثیرگذار بر آن

-  میراث ناملموس فرهنگی

-  جاذبه های ناملموس گردشگری شهری

-  میراث و جاذبه های ناملموس گردشگری در ایران

-  مزایای اتکا بر جاذبه های ناملموس و گردشگری در برندسازی شهری.

 

اخبار
سه دقیقه با کتابهای محیط زیستی "برند سازی شهری با تاکید بر جاذبه های نا ملموس گردشگری شهری"
یکشنبه, 18 مهر,1400
برگزارکننده: جهاددانشگاهی واحد گيلان
شروع رویداد: 1400/7/18
پایان رویداد: 1400/7/18

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 3.140.195.20 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: چهار شنبه, 09 آبان,1403