این دوره آموزشی به صورت حضوری و در قالب کارتیمی به مدت ۱۲ ساعت در روزهای سوم و هشتم خردادماه با حضور ۳۰ نفر از اساتید هیئت علمی، کارکنان پژوهشکده زخم و ترمیم بافت و دانشجویان علوم پزشکی برگزار شد.
دکتر رضا محمدکاظمی دانشیار گروه کسب و کار دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و مولف کتاب جامع طراحی و تدوین طرح کسب وکار مدرس این دوره بود و در اولین روز برگزاری این دوره، مباحثی مرتبط با حوزههای کسب وکار و کارآفرینی خصوصا در حوزه سلامت، مطرح و مراحل تدوین یک طرح کسب و کار به حضار آموزش داده شد.
در این راستا عنوان شده که: برای نوشتن یک بیزینس پلن کسب وکار، ۹ گام باید تدوین و نوشته شود که این ۹ گام شامل معرفی صنعت، تجزیه و تحلیل صنعت، شرح کسب و کار، معرفی محصول، برنامه عملیاتی تولید، برنامه بازایابی، ساختار سازمانی، برنامه مالی و طرح توسعه آتی است.
بدین ترتیب شرکتکنندگان در دومین روز دوره بیزینس پلن با هدف نوشتن طرح کسب وکار با ایدههایی که در روز نخست دوره مطرح شده بود، گروههای پنج تا شش نفره تشکیل دادند.
در پایان دوره نیز هر تیم به دفاع از طرح خود پرداخت و این طرحها مورد ارزیابی و داوری مدرس دوره قرار گرفت.