درباره بررسی و سنجش رضایت‌مندی ذینفعان شرکت گاز استان لرستان (در سال 1403)

به همت مرکز افکارسنجی ایسپای جهاددانشگاهی لرستان طرح نظرسنجی "بررسی و سنجش رضایت‌مندی ذینفعان شرکت گاز استان لرستان (در سال 1403) " اجرا شد.

چکیده

امروزه مشتری‌مداری، رضایت مشتری و وفاداری مشتری مورد توجه ویژه مدیران قرار گرفته‌ است. سازمان‌ها بیش از پیش تلاش می‌‌کنند با پاسخ مناسب به خواسته‌ها و انتظارات مشتری رضایت او را جلب کنند. به همین جهت هدف از انجام این تحقیق، بررسی و سنجش رضایت ذینفعان شرکت گاز استان لرستان می‌باشد؛ روش انجام این طرح به صورت پیمایشی بود و جامعه آماری آن مشترکین خانگی، مشترکین عمده، مراجعان شرکت گاز، کارکنان شرکت گاز، همسایگان تاسیسات شرکت گاز، نمایندگان جامعه(ادارات استان)، اصحاب رسانه، پیمانکاران اجرایی و خدماتی و تامین‌کنندگان کالایی بودند. با توجه به متفاوت بودن جامعه آماری از چند روش نمونه‌گیری ازجمله خوشه‌ای چندمرحله‌ای، در دسترس بودن و تصادفی استفاده گردید. ابزارگردآوری اطلاعات در این طرح پرسشنامه بود. نتایج تحقیق نشان داد: میزان رضایت مشترکین خانگی شرکت گاز استان 76/79 درصد، مشترکین عمده 25/80، مراجعان 82/81، کانال‌های ارتباطی مشترکین 32/85، کانال‌های ارتباطی کارکنان 07/92، مسئولیت اجتماعی کارکنان 42/71، همسایگان تاسیسات 47/81، نمایندگان جامعه 41/84، اصحاب رسانه 41/89، پیمانکاران اجرایی 75/73، پیمانکاران خدماتی 65/74 و تامین‌کنندگان کالایی 68/81 درصد می­باشد

برگزارکننده: جهاددانشگاهی واحد لرستان
شروع رویداد: 1403/2/12
پایان رویداد: 1403/5/17

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2025 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 3.129.195.200 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: سه شنبه, 09 بهمن,1403