به همت مرکز افکارسنجی ایسپای جهاددانشگاهی لرستان طرح نظرسنجی "بررسی و سنجش رضایتمندی ذینفعان شرکت گاز استان لرستان (در سال 1403) " اجرا شد.
چکیده
هدف از انجام این تحقیق، بررسی و سنجش رضایت ذینفعان شرکت گاز استان لرستان میباشد؛ روش انجام این طرح به صورت پیمایشی بود و جامعه آماری آن مشترکین خانگی، مشترکین عمده، مراجعان شرکت گاز، کارکنان شرکت گاز، همسایگان تاسیسات شرکت گاز، نمایندگان جامعه(ادارات استان)، اصحاب رسانه، پیمانکاران اجرایی و خدماتی و تامینکنندگان کالایی بودند. با توجه به متفاوت بودن جامعه آماری از چند روش نمونهگیری ازجمله خوشهای چندمرحلهای، در دسترس بودن و تصادفی استفاده گردید. ابزار گردآوری اطلاعات در این طرح پرسشنامه بود. نتایج تحقیق نشان داد: میزان رضایت مشترکین خانگی شرکت گاز استان 79.65 درصد، مشترکین عمده 84.62، مراجعان 83.5، کانالهای ارتباطی مشترکین 84.51، کانالهای ارتباطی کارکنان 94.17، مسئولیت اجتماعی کارکنان 80.23، همسایگان تاسیسات 84.94، نمایندگان جامعه 84.86، اصحاب رسانه 91.78، پیمانکاران اجرایی 74.08، پیمانکاران خدماتی 79.9 و تامینکنندگان کالایی 84.41 درصد می باشد.