درباره طرح ملی سنجش میزان آگاهی شهروندان ازفروشگاه های اینترنتی به ویژه شرکت دیجی کالا

به همت مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران شعبه گیلان  وابسته به معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان، طرح ملی نظر سنجی"شناخت نظر مردم درباره کسب و کارهای فعال در فضای مجازی و فروشگاههای اینترنتی-به ویژه شرکت دیجی کالا" به شیوه پرسشگری  درب منازل و عابران همان محدوده از تاریخ 9/11/1401 لغایت 4/12/1401 در شهرهای رشت و لنگرود با حجم نمونه 100 نفر از مشتریان دیجی کالا و همچنین غیر مشتریان دیجی کالا ، اجرا شد. 

برگزارکننده: جهاددانشگاهی واحد گيلان
شروع رویداد: 1401/11/4
پایان رویداد: 1401/11/9

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 3.15.179.9 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: دوشنبه, 24 اردیبهشت,1403