درباره برگزاری کارگاه "روشهای اقناع سازی برای مشارکت در انتخابات" در دانشگاه صنعتی اصفهان

معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان با همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی اصفهان مدیریت برنامه، بودجه و تشکیلات دانشگاه صنعتی اصفهان ، کارگاه آموزشی"روشهای اقناع سازی برای مشارکت در انتخابات" ویژه کارکنان دانشگاه صنعتی اصفهان یکشنبه 10تیرماه در محل تالار هنر مجموعه شهید خرازی معاونت فرهنگی – اجتماعی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد.

 

در این کارگاه، دکتر غلامرضا قجاوند، مدیر گروه نیازسنجی و مطالعات فرهنگی واحد جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان به عنوان مدرس کارگاه ضمن ارائه تعریف از اقناع و  متقاعدسازی، هدفگرایی، فرآیندی بودن و مخاطب محوری را به عنوان سه ویژگی کلیدی در موضوع اقناع نام برد و با ارائه مثال های مربوط به انتخابات به تحلیل آنها پرداخت

 

ایشان در بخش دیگری از این کارگاه هدفهای کلی اقناع را تبدیل فرد شدیداً مخالف به مخالف میانه رو، سپس فرد بی طرف و بعد تبدیل به موافق میانه رو و در نهایت تبدیل به "شدیداً موافق" دانست و تاکید کرد ایجاد شک، کاهش مقاومت، تغییر موضع، تقویت موضع جدید و ایجاد رفتار که همان مشارکت در انتخابات است در این اهداف باید اجرایی شود.

 

دکتر قجاوند در بخش پایانی این کارگاه توجه جدی تفاوتهای نسلی در اقناع و متقاعدسازی مخاطبان برای شرکت در انتخابات را مورد تاکید قرار داد و با بیان برخی از ویژگی های دهه ی هشتادی ها، به آموزش چند تکنیک اقناع سازی دهه هشتادی ها، برای شرکت در انتخابات پرداخت.

 

پاسخ به سوالات حاضرین پایان بخش این کارگاه بود.

 

لازم به یادآوری است تعدادی از شرکت کنندگان درخواست ادامه برگزاری این کارگاه به صورت تکمیلی را ارائه نمودند.

 

برگزارکننده: جهاددانشگاهی واحد صنعتي اصفهان
شروع رویداد: 1403/4/10
پایان رویداد: 1403/4/10

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2024 - All rights reserved.
آدرس آی پی: 18.216.195.135 سیستم عامل: Unknown مرورگر: Mozilla تاریخ مشاهده: یکشنبه, 18 شهریور,1403