تغییر استراتژی پا به پای سرعت کسب و کار
مزیت رقابتی ارتباط مستقیمی با ارزش های مورد نظر مشتری دارد و هر قدر ارزش پیشنهادی شرکت به آنچه مورد نظر مشتری است، نزدیک تر باشد، شرکت برتری بیشتری نسبت به رقبای خود دارد. در دنیای امروز که به سرعت در حال تغییر است، نیازها و خواسته های مشتریان نیز در حال دگرگونی است و مزیت شکل گرفته بر اساس آن نیز می بایست تغییر کند و پافشاری برای حفظ آن مزیت ناگریز به شکست منجر می شود.
شرکت ها باید همگام با تغییر محیط، توانمندی ها و قابلیت های خود را گسترش دهند و مزیت های رقابتی شان را بازسازی کنند.